Kad me vozi ne vozim

Tuborg kampanja „Kad me vozi ne vozim” se nastavlja

U susret petom po redu Belgrade Music Week festivalu, omiljeni pivski brend ljubitelja dobre muzike i zabave Tuborg i ovog puta se potrudio da posetiocima festivala ponudi bezbedan povratak kući, a u okviru svoje već poznate kampanje „Kad me vozi ne vozim”. Naime, kao jedan od sponzora ovog festivala, Tuborg ICE će određenom broju posetilaca podeliti besplatne taksi vaučere kojima će obezbediti njihov bezbedan povratak kući.

Dobitnici vaučera biće posetioci koji budu tačno odgovorili na pitanja u kvizu, a koji će sprovoditi promo-tim na samom događaju. Pored vaučera, biće tu i utešnih nagrada, a najveća nagrada je svakako podizanje svesti mladih ljudi o odgovornoj konzumaciji alkohola koja je godinama unazad glavni cilj kampanje „Kad me vozi ne vozim” kroz različite brend aktivnosti.

Tuborg ICE će ove godine u promociji odgovorne konzumacije alkohola imati podršku dugogodišnjeg partnera Agencije za bezbednost u saobraćaju. Pored pomenutog kviza, posetioci festivala će u istoj zoni u kojoj će se vršiti podela vaučera moći da isprobaju i simulator vožnje u pijanom stanju. Ovu edukativnu simulaciju vožnje pod dejstvom alkohola upotrebom ‘pijanih naočara’ Tuborg ICE organizovao je u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, sa ciljem da se posetioci koji konzumiraju alkohol na događaju uvere koliko se percepcija svesti tokom vožnje menja nakon upotrebe alkohola.

Tuborg ICE vas sa radošću očekuje na najboljem letnjem provodu, sa porukom da je zabava prava samo ako je bezbedna.