Moja Srbija

O nama

onama17O udruženju Moja Srbija

Moja Srbija je nestranačko i neprofitno udruženje građana. Osnovano je 2002. godine pod imenom „Euroinicijativa“ i pod tim nazivom je osmislilo i realizovalo veliki broj projekata. Najznačajniji od njih je „Putujemo u Evropu“, u okviru koga je, tokom nekoliko godina, više od 1.000 najboljih studenata Srbije dobilo Šengen vize i Inter reil karte za putovanje Evropom. Ovaj projekat je realizovan u saradnji sa „Evropskim pokretom u Srbiji“, a danas se sprovodi u pet zemalja Evrope. Početkom 2006. godine udruženje sprovodi projekat Moja Srbija, u okviru koga je više od 200.000 mladih širom Evrope, od svojih vršnjaka iz Srbije, dobilo prospekte o našoj zemlji. Krajem 2008. god. udruženje dobija naziv Moja Srbija, a kao svoje osnovne ciljeve postavlja: promociju Srbije, podsticanje razvoja domaće proizvodnje, promociju domaćeg turizma i akcije za bolji život građana naše zemlje.

 

Dosadašnji projekti

Putujemo u EvropuPutujemo u Evropu

2004-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Ambasadom Austrije u Beogradu i Evropskim pokretom u Srbiji
– promocija uspešnosti,
– nagrađivanje najboljih studenata u Srbiji,
– promocija evropskih vrednosti u Srbiji
– stvaranje mogućnosti da najbolji studenti, koji nisu putovali, putuju Evropom,
– promocija Srbije u Evropi.
– Više od 1.000 najboljih studenata Srbije je dobilo Šengen vize i Inter reil karte za mesec dana putovanja Evropom,
– Projekat se od 2008. izvodi u organizaciji Evropskog pokreta u Srbiji. Traje i danas.
– Projekat se od 2009. godine izvodi u 5 zemalja Evrope
Moja Srbija web portal

Moja Srbija

2007-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Srbije
– Izrava web portala www.MojaSrbija.org na 6 jezika

 

Srdačno Vaša SrbijaSrdačno Vaša Srbija

2006-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Srbije u Evropi
– Izrada više od 200.000 prospekata o Srbiji, koje su najbolji srpski studenti besplatno delili svojim vršnjacima širom Evrope

 

onama18Moja Evropa

2007-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Evrope u Srbiji
– Izrada portala www.MojaEvropa.rs namenjenog najširem sloju građana Srbije, sa zanimljivim informacijama iz sfere zabave, kulture, umetnosti, sporta i ostalih tema iz života, bliskih običnim građanima

 

birajmo2bBirajmo domaće

2009-2011
– Stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i promena negativnog stava građana prema stranim investitorima u Srbiji
– istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima
– Direktan razgovor sa nekoliko desetina hiljada građana,
– obilazak 30 gradova u Srbiji,
– podela 800.000 prospekata.

 

Pokreni se upoznaj SrbijuPokreni se

2010-2013
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Osmišljavanje i promocija deset atraktivnih sedmodnevnih aranžmana u Srbiji,
– zapaženi medijski nastupi,
– interesovanje velikog broja građana.

 

Birajmo domaćeMoj izbor 2010

2010
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2010“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Moja Srbija magazinMagazin „Moja Srbija“

2010
– Upoznavanje građana sa aktivnostima Udruženja
– Štampa i besplatna podela 700.000 primeraka magazina širom Srbije.

 

Moj izbor Srbija ima kvalitet Dejan CukićSrbija ima kvalitet 2011

2011
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.

– obilazak 22 najveća grada u Srbiji
– 50 dana karavana po Srbiji
2 000 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2011“
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2011“
svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2011“
– 2 400 reklamnih spotova na TV B92 tokom septembra

 

 Moj izbor 2011Moj izbor 2011

2011
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
dodela priznanja „Moj izbor 2011“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Festival domaćeg turizma „Pokreni se, upoznaj Srbiju“

2012
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Trodnevni festival u Domu sindikata u Beogradu.
– 50 000 besplatnih magazina „Pokreni se, upoznaj Srbiju“

 

Moj izbor za društvenu odgovornostFestival kvaliteta Srbije 2012

2012
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
– Trodnevni festival u Beogradskom dramskom pozorištu
Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost
– Besplatne pozorišne predstave za građane
– Prikupljanje sredstava za akciju „Da svi pomognemo“ Fondacije „Ana i Vlade Divac“

 

Moj izbor Srbija ima kvalitetSrbija ima kvalitet 2012

2012
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.

– obilazak 17 najvećih gradova u Srbiji
– 45 dana karavana po Srbiji
– 1 700 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2012
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2012“
svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2012“
– bilbord kampanja na nivou Srbije

 

Moj izbor Prljavi inspektor BlažaMoj izbor 2012

2012
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
dodela priznanja „Moj izbor 2012“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Festival domaćeg turizma „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2013“

2013
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Trodnevni festival u Domu sindikata u Beogradu.
– 30 000 besplatnih magazina „Pokreni se, upoznaj Srbiju“

 

Moj izbor za društvenu odgovornostMoj izbor 2013 za društvenu odgovornost

2013
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost

 

Moj izbor 2013 za najomiljenije domaće proizvode i brendoveSrbija ima kvalitet 2013

2013
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.

– obilazak 17 najvećih gradova u Srbiji
– 45 dana karavana po Srbiji
2 000 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2013“
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2013“
svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2013“
– bilbord kampanja na nivou Srbije

 

Moj izbor Slobodan Boda Ninković PeleMoj izbor 2013

2013
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
dodela priznanja „Moj izbor 2013“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Moj izbor za društvenu odgovornostMoj izbor 2014 za društvenu odgovornost

2014
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost

 

Moj izbor 2015Moj izbor 2015

2015
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
dodela priznanja „Moj izbor 2015“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Festival domaćeg turizma i domaćih proizvoda „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2015“

2015
– Promocija domaće turističke ponude i domaćih proizvoda
– Trodnevni festival u Tržnom centru „Stadion“ na Voždovcu.
– 30 000 posetilaca.

 

Moj izbor CSR
Moj izbor 2015 za društvenu odgovornost

2015
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost

 

Moj izbor 2016Moj izbor 2016

2016
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
dodela priznanja „Moj izbor 2016“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Pokreni se upoznaj SrbijuFestival domaćeg turizma i domaćih proizvoda „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2016“

2016
– Promocija domaće turističke ponude i domaćih proizvoda
– Trodnevni festival u Tržnom centru „Stadion“ na Voždovcu.
– Oko 30 000 posetilaca.

 

Čisto lice ČukariceČisto lice Čukarice

2016
– Podizanje svesti o značaju reciklaže
– Prikupljeno preko 2.000kg elektronskog i električnog otpada
– Uplaćen novac bolesnoj devojčici iz Sremčice
– Uključen veliki broj građana i desetak škola

 

Čisto lice RakoviceČisto lice Rakovice

2016
– Podizanje svesti o značaju reciklaže
– Prikupljeno preko 2.500kg elektronskog i električnog otpada
– Uplaćen novac Društvu za cerebralnu i dečiju paralizu Rakovice
– Uključen veliki broj građana i desetak škola

 

4 Komentari

  1. Ivana

    Postovani poslali smo zahteve za vaucere i jos nam nista nije stiglo. Kad cemo znati da li dobijamo vaucere ili ne? Unapred hvala

    Odgovori
  2. mile

    NAJAVILI SU DA CE TURISTICKI VAUCERI MOCI DA SE KORISTE I U BEOGRADU I NOVOM SADU,DA LI CE I KADA BITI OBJAVLJENI SPISKOVI OBJEKATA U OVA DVA GRADA GDE CE MOCI DA SE KORISTE VAUCERI.

    Odgovori
  3. Mirjana Valič

    Poštovani, pitanje je u vezi sa turističkim vcaučerima

    Upravo su me vratili iz pošte, nisu primili moje uredno dostavljene podatke jer je rezervacija za moj odmor u julu mesecu, a navodno vaučeri važe od 28.06.
    Kako je i na vašem sajtu označen samo krajnji rok za korišćenje vaučera molim vas da mi pomognete da ostvarim svoje pravo

    Srdačan pozdrav!

    Odgovori
    • Moja Srbija

      Ministarstvo je propisalo da vreme od predaje formulara do početka rezervisanog odmora ne može da bude manje od mesec dana. Pošto je danas 28. jun, to znači da ne možete rezervisati odmor sa vaučerima pre 29. jula.
      Ova informacija je jasno naznačena na sajtu.

      Odgovori

Prosledi komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.