O udruženju Moja Srbija
Moja Srbija je nestranačko i neprofitno udruženje građana. Osnovano je 2002. godine pod imenom „Euroinicijativa“ i pod tim nazivom je osmislilo i realizovalo veliki broj projekata. Najznačajniji od njih je „Putujemo u Evropu“, u okviru koga je, tokom nekoliko godina, više od 1.000 najboljih studenata Srbije dobilo Šengen vize i Inter reil karte za putovanje Evropom. Ovaj projekat je realizovan u saradnji sa „Evropskim pokretom u Srbiji“, a danas se sprovodi u pet zemalja Evrope. Početkom 2006. godine udruženje sprovodi projekat Moja Srbija, u okviru koga je više od 200.000 mladih širom Evrope, od svojih vršnjaka iz Srbije, dobilo prospekte o našoj zemlji. Krajem 2008. god. udruženje dobija naziv Moja Srbija, a kao svoje osnovne ciljeve postavlja: promociju Srbije, podsticanje razvoja domaće proizvodnje, promociju domaćeg turizma i akcije za bolji život građana naše zemlje.
Dosadašnji projekti
Putujemo u Evropu
2004-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Ambasadom Austrije u Beogradu i Evropskim pokretom u Srbiji
– promocija uspešnosti,
– nagrađivanje najboljih studenata u Srbiji,
– promocija evropskih vrednosti u Srbiji
– stvaranje mogućnosti da najbolji studenti, koji nisu putovali, putuju Evropom,
– promocija Srbije u Evropi.
– Više od 1.000 najboljih studenata Srbije je dobilo Šengen vize i Inter reil karte za mesec dana putovanja Evropom,
– Projekat se od 2008. izvodi u organizaciji Evropskog pokreta u Srbiji. Traje i danas.
– Projekat se od 2009. godine izvodi u 5 zemalja Evrope
Moja Srbija
2007-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Srbije
– Izrava web portala www.MojaSrbija.org na 6 jezika
Srdačno Vaša Srbija
2006-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Srbije u Evropi
– Izrada više od 200.000 prospekata o Srbiji, koje su najbolji srpski studenti besplatno delili svojim vršnjacima širom Evrope
Moja Evropa
2007-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Evrope u Srbiji
– Izrada portala www.MojaEvropa.rs namenjenog najširem sloju građana Srbije, sa zanimljivim informacijama iz sfere zabave, kulture, umetnosti, sporta i ostalih tema iz života, bliskih običnim građanima
Birajmo domaće
2009-2011
– Stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i promena negativnog stava građana prema stranim investitorima u Srbiji
– istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima
– Direktan razgovor sa nekoliko desetina hiljada građana,
– obilazak 30 gradova u Srbiji,
– podela 800.000 prospekata.
Pokreni se
2010-2013
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Osmišljavanje i promocija deset atraktivnih sedmodnevnih aranžmana u Srbiji,
– zapaženi medijski nastupi,
– interesovanje velikog broja građana.
Moj izbor 2010
2010
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2010“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Magazin „Moja Srbija“
2010
– Upoznavanje građana sa aktivnostima Udruženja
– Štampa i besplatna podela 700.000 primeraka magazina širom Srbije.
Srbija ima kvalitet 2011
2011
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.
– obilazak 22 najveća grada u Srbiji
– 50 dana karavana po Srbiji
– 2 000 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2011“
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2011“
– svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2011“
– 2 400 reklamnih spotova na TV B92 tokom septembra
Moj izbor 2011
2011
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2011“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Festival domaćeg turizma „Pokreni se, upoznaj Srbiju“
2012
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Trodnevni festival u Domu sindikata u Beogradu.
– 50 000 besplatnih magazina „Pokreni se, upoznaj Srbiju“
Festival kvaliteta Srbije 2012
2012
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
– Trodnevni festival u Beogradskom dramskom pozorištu
– Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost
– Besplatne pozorišne predstave za građane
– Prikupljanje sredstava za akciju „Da svi pomognemo“ Fondacije „Ana i Vlade Divac“
Srbija ima kvalitet 2012
2012
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.
– obilazak 17 najvećih gradova u Srbiji
– 45 dana karavana po Srbiji
– 1 700 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2012“
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2012“
– svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2012“
– bilbord kampanja na nivou Srbije
Moj izbor 2012
2012
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2012“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Festival domaćeg turizma „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2013“
2013
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Trodnevni festival u Domu sindikata u Beogradu.
– 30 000 besplatnih magazina „Pokreni se, upoznaj Srbiju“
Moj izbor 2013 za društvenu odgovornost
2013
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
– Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost
Srbija ima kvalitet 2013
2013
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.
– obilazak 17 najvećih gradova u Srbiji
– 45 dana karavana po Srbiji
– 2 000 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2013“
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2013“
– svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2013“
– bilbord kampanja na nivou Srbije
Moj izbor 2013
2013
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2013“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Moj izbor 2014 za društvenu odgovornost
2014
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
– Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost
Moj izbor 2015
2015
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2015“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Festival domaćeg turizma i domaćih proizvoda „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2015“
2015
– Promocija domaće turističke ponude i domaćih proizvoda
– Trodnevni festival u Tržnom centru „Stadion“ na Voždovcu.
– 30 000 posetilaca.

Moj izbor 2015 za društvenu odgovornost
2015
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
– Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost
Moj izbor 2016
2016
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2016“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Festival domaćeg turizma i domaćih proizvoda „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2016“
2016
– Promocija domaće turističke ponude i domaćih proizvoda
– Trodnevni festival u Tržnom centru „Stadion“ na Voždovcu.
– Oko 30 000 posetilaca.
Čisto lice Čukarice
2016
– Podizanje svesti o značaju reciklaže
– Prikupljeno preko 2.000kg elektronskog i električnog otpada
– Uplaćen novac bolesnoj devojčici iz Sremčice
– Uključen veliki broj građana i desetak škola
Čisto lice Rakovice
2016
– Podizanje svesti o značaju reciklaže
– Prikupljeno preko 2.500kg elektronskog i električnog otpada
– Uplaćen novac Društvu za cerebralnu i dečiju paralizu Rakovice
– Uključen veliki broj građana i desetak škola