O udruženju Moja Srbija
Moja Srbija je nestranačko i neprofitno udruženje građana. Osnovano je 2002. godine pod imenom „Euroinicijativa“ i pod tim nazivom je osmislilo i realizovalo veliki broj projekata. Najznačajniji od njih je „Putujemo u Evropu“, u okviru koga je, tokom nekoliko godina, više od 1.000 najboljih studenata Srbije dobilo Šengen vize i Inter reil karte za putovanje Evropom. Ovaj projekat je realizovan u saradnji sa „Evropskim pokretom u Srbiji“, a danas se sprovodi u pet zemalja Evrope. Početkom 2006. godine udruženje sprovodi projekat Moja Srbija, u okviru koga je više od 200.000 mladih širom Evrope, od svojih vršnjaka iz Srbije, dobilo prospekte o našoj zemlji. Krajem 2008. god. udruženje dobija naziv Moja Srbija, a kao svoje osnovne ciljeve postavlja: promociju Srbije, podsticanje razvoja domaće proizvodnje, promociju domaćeg turizma i akcije za bolji život građana naše zemlje.
Dosadašnji projekti
Putujemo u Evropu
2004-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Ambasadom Austrije u Beogradu i Evropskim pokretom u Srbiji
– promocija uspešnosti,
– nagrađivanje najboljih studenata u Srbiji,
– promocija evropskih vrednosti u Srbiji
– stvaranje mogućnosti da najbolji studenti, koji nisu putovali, putuju Evropom,
– promocija Srbije u Evropi.
– Više od 1.000 najboljih studenata Srbije je dobilo Šengen vize i Inter reil karte za mesec dana putovanja Evropom,
– Projekat se od 2008. izvodi u organizaciji Evropskog pokreta u Srbiji. Traje i danas.
– Projekat se od 2009. godine izvodi u 5 zemalja Evrope
Moja Srbija
2007-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Srbije
– Izrava web portala www.MojaSrbija.org na 6 jezika
Srdačno Vaša Srbija
2006-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Srbije u Evropi
– Izrada više od 200.000 prospekata o Srbiji, koje su najbolji srpski studenti besplatno delili svojim vršnjacima širom Evrope
Moja Evropa
2007-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Evrope u Srbiji
– Izrada portala www.MojaEvropa.rs namenjenog najširem sloju građana Srbije, sa zanimljivim informacijama iz sfere zabave, kulture, umetnosti, sporta i ostalih tema iz života, bliskih običnim građanima
Birajmo domaće
2009-2011
– Stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i promena negativnog stava građana prema stranim investitorima u Srbiji
– istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima
– Direktan razgovor sa nekoliko desetina hiljada građana,
– obilazak 30 gradova u Srbiji,
– podela 800.000 prospekata.
Pokreni se
2010-2013
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Osmišljavanje i promocija deset atraktivnih sedmodnevnih aranžmana u Srbiji,
– zapaženi medijski nastupi,
– interesovanje velikog broja građana.
Moj izbor 2010
2010
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2010“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Magazin „Moja Srbija“
2010
– Upoznavanje građana sa aktivnostima Udruženja
– Štampa i besplatna podela 700.000 primeraka magazina širom Srbije.
Srbija ima kvalitet 2011
2011
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.
– obilazak 22 najveća grada u Srbiji
– 50 dana karavana po Srbiji
– 2 000 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2011“
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2011“
– svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2011“
– 2 400 reklamnih spotova na TV B92 tokom septembra
Moj izbor 2011
2011
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2011“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Festival domaćeg turizma „Pokreni se, upoznaj Srbiju“
2012
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Trodnevni festival u Domu sindikata u Beogradu.
– 50 000 besplatnih magazina „Pokreni se, upoznaj Srbiju“
Festival kvaliteta Srbije 2012
2012
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
– Trodnevni festival u Beogradskom dramskom pozorištu
– Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost
– Besplatne pozorišne predstave za građane
– Prikupljanje sredstava za akciju „Da svi pomognemo“ Fondacije „Ana i Vlade Divac“
Srbija ima kvalitet 2012
2012
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.
– obilazak 17 najvećih gradova u Srbiji
– 45 dana karavana po Srbiji
– 1 700 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2012“
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2012“
– svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2012“
– bilbord kampanja na nivou Srbije
Moj izbor 2012
2012
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2012“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Festival domaćeg turizma „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2013“
2013
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Trodnevni festival u Domu sindikata u Beogradu.
– 30 000 besplatnih magazina „Pokreni se, upoznaj Srbiju“
Moj izbor 2013 za društvenu odgovornost
2013
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
– Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost
Srbija ima kvalitet 2013
2013
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.
– obilazak 17 najvećih gradova u Srbiji
– 45 dana karavana po Srbiji
– 2 000 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2013“
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2013“
– svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2013“
– bilbord kampanja na nivou Srbije
Moj izbor 2013
2013
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2013“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Moj izbor 2014 za društvenu odgovornost
2014
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
– Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost
Moj izbor 2015
2015
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2015“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Festival domaćeg turizma i domaćih proizvoda „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2015“
2015
– Promocija domaće turističke ponude i domaćih proizvoda
– Trodnevni festival u Tržnom centru „Stadion“ na Voždovcu.
– 30 000 posetilaca.

Moj izbor 2015 za društvenu odgovornost
2015
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
– Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost
Moj izbor 2016
2016
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2016“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.
Festival domaćeg turizma i domaćih proizvoda „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2016“
2016
– Promocija domaće turističke ponude i domaćih proizvoda
– Trodnevni festival u Tržnom centru „Stadion“ na Voždovcu.
– Oko 30 000 posetilaca.
Čisto lice Čukarice
2016
– Podizanje svesti o značaju reciklaže
– Prikupljeno preko 2.000kg elektronskog i električnog otpada
– Uplaćen novac bolesnoj devojčici iz Sremčice
– Uključen veliki broj građana i desetak škola
Čisto lice Rakovice
2016
– Podizanje svesti o značaju reciklaže
– Prikupljeno preko 2.500kg elektronskog i električnog otpada
– Uplaćen novac Društvu za cerebralnu i dečiju paralizu Rakovice
– Uključen veliki broj građana i desetak škola
Postovani poslali smo zahteve za vaucere i jos nam nista nije stiglo. Kad cemo znati da li dobijamo vaucere ili ne? Unapred hvala
NAJAVILI SU DA CE TURISTICKI VAUCERI MOCI DA SE KORISTE I U BEOGRADU I NOVOM SADU,DA LI CE I KADA BITI OBJAVLJENI SPISKOVI OBJEKATA U OVA DVA GRADA GDE CE MOCI DA SE KORISTE VAUCERI.
Poštovani, pitanje je u vezi sa turističkim vcaučerima
Upravo su me vratili iz pošte, nisu primili moje uredno dostavljene podatke jer je rezervacija za moj odmor u julu mesecu, a navodno vaučeri važe od 28.06.
Kako je i na vašem sajtu označen samo krajnji rok za korišćenje vaučera molim vas da mi pomognete da ostvarim svoje pravo
Srdačan pozdrav!
Ministarstvo je propisalo da vreme od predaje formulara do početka rezervisanog odmora ne može da bude manje od mesec dana. Pošto je danas 28. jun, to znači da ne možete rezervisati odmor sa vaučerima pre 29. jula.
Ova informacija je jasno naznačena na sajtu.