Moja Srbija

Nagrada UzakrotaNagrada Turističkoj organizaciji Beograda

Na svečanosti jedne od najvećih konferencija u oblasti turizma Uzakrota Travel Summit, koja je 29. novembra, u Istanbulu, okupila preko 7.000 učesnika, profesionalaca u turizmu, aviokompanija, turoperatora, agencija i destinacija iz celog sveta, dodeljena je nagrada Turističkoj organizaciji Beograda za drugu vodeću turističku organizaciju prema oceni učesnika.

„Ova nagrada nam je od izuzetnog značaja, jer predstavlja potvrdu dugododišnjeg rada na ovom tržištu i uspeha koji smo do sada postigli. Takođe je i pokazatelj da smo uspostavili saradnju sa pravim partnerima koji su prepoznali sav trud koji smo uložili i sa još većim elanom ulazimo u nove projekte i aktivnosti. Budući da će nas od proleća iduće godine, pored Istanbula i Ankare, spajati i direktan let sa Izmirom, očekujemo da će turistički promet između naše dve zemlje biti značajno veći”, rekao je Miodrag Popović, direktor TOB.

O tome da su Beograd, Srbija i Balkan postali značajne turističke destinacije za turiste iz Turske, Evrope i sveta, bilo je reči na panelu pod nazivom Balkan MICE Industry & Trends, na kom su govorili Miodrag Popović, direktor TOB, Bojan Petković, direktor Balkan Holidays, Ivan Vitorović, Mona Hotel Menadžment, Nermina Sefer, Hotel Hills Sarajevo i dr Semir Osmanagić, istraživač iz BiH, koji su u zaključku istakli važnost saradnje na prostoru našeg regiona, pogotovo imajući u vidu sve veće interesovanje poslovnih gostiju.

Deo programa bila je i prezentacija Srbije koju je održala Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije, predstavivši sve adute naše zemlje kao turističke destinacije, istoriju, kulturu, nasleđe različitih krajeva, kao i boravak u gradovima, prirodne lepote i gastronomiju.

„Beograd i Srbija zauzimaju sve važnije važno mesto na turističkoj mapi. Saradnja sa Turističkom organizacijom Beograda traje već godinama i sa velikim zadovoljstvom mogu da najavim da se unapred radujem Uzakrota Balkan Summit-u, koji planiramo u Beogradu u narednoj godini”, rekao je Gokhan Erdogan, osnivač ovog brenda.

Pored brojnih panela na kojima su najznačajnija imena u oblasti turizma govorila o trendovima u industriji, aktuelnostima i promenama u oblasti marketinga, tehnologije u turizmu, profilu novih turista i predviđanjima za naredni period, događaj je obuhvatao i sajamski deo sa oko 200 izlagača i velikim brojem posetilaca.

Štand Turističke organizacije Beograda je posetio veliki broj zainteresovanih agencija, kompanija i turoperatora, a uz Beograd i Srbiju, svoj prostor su imali Hotel Viceroy, Metropol Palace i jedan od većih turoperatora u Srbiji Balkan Holdays.