Merix

Merix – tradicija duga 40 godina

Nastao davne 1983. godine, Merix, brend kompanije Henkel, predstavlja idealan spoj tradicije i inovativnosti i omiljen je izbor potrošača u našoj zemlji. O pomenutom govore brojna priznanja među kojima je i poslednje – nagrada po izboru potrošača „Moj izbor 2023” u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu”, koju je Merix dobio po osmi put.

Pored tradicije duge 40 godina, Merix karakterišu pristupačne cene i izvanredna formula kreirana kako za šareni, tako i za beli veš. Deterdženti, gelovi i kapsule iz Merix linije mogu se naći u različitim mirisnim notama, od gorske svežine do mirisa lotosa i predivnog mirisa jorgovana.

Prve Merix kapsule donose tehnologiju 3 komore kombinujući 3+1 karakteristike – čistoću, blistavost, svežinu i dugotrajni miris. Savremena tehnologija 3 komore u novim Merix Power kapsulama pruža visoke performanse čišćenja, čime se obezbeđuje prava doza deterdženta za čist i svež veš koja istovremeno pruža i dugotrajni miris. Kada je reč o mirisima, neodoljive note orhideja i ulja makadamije, kao i lotosa i bademovog ulja, posebno su osmišljene kako bi probudile sva vaša čula i pružile dodatni osećaj svežine. Ukoliko je pak vaš izbor Merix Gel – budite sigurni da nećete pogrešiti! Pored formule koja nesumnjivo čini veš besprekorno čistim, on dolazi u više mirisnih nota, Merix Gel Gorska Svežina, Merix Orhideja i ulje makadamije, Merix Lotos i bademovo ulje, te je samo potrebno da pronađete svoju omiljenu. Ukoliko ste pak ljubitelj tradicionalnih praškastih deterdženata Merix Prašak je pravi izbor za vas. Njegova tradicionalna formula učiniće veš čistim, a pored mirisnih nota koje ima Merix Gel, njegov asortiman je bogatiji za mirisnu notu jorgovana. Pored kapsula i deterdženata, Merix u svom asortimanu ima i parfimisani deterdžentski sapun za ručno pranje veša koji je odličan u odstranjivanju mrlja koje običan sapun ne može da ukloni.

Brend Merix proizvodi se u Henkelovoj fabrici u Kruševcu odakle se distribuira na police svih maloprodajnih objekata, te lako pronalazi put do domaćinstva i potrošača u našoj zemlji, ali i šire.