Ariel i Lenor – Nova odeća za nezbrinutu decu
Procter & Gamble brendovi Ariel i Lenor sa još većom odlučnošću pokreću novu kampanju kako bi pomogli lokalnim zajednicama
Ariel i Lenor, P&G brendovi, sa ponosom pokreću novu kampanju za pomoć svim domovima za nezbrinutu decu u Srbiji. Za svaki kupljeni Ariel All in 1 PODS ili Lenor Spring Awakening omekšivač u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop & Go prodavnicama, deo sredstava odvaja se za kupovinu nove odeće za decu u svim domovima za nezbrinutu decu u Srbiji. Kampanja će trajati do 30. juna 2023. godine.
Ova kampanja je nastavak prethodne kampanje koja je imala za cilj da pomogne deci u Svratištima i nastavlja sa vizijom pomoći deci iz najugroženijih grupa društva. Sada će se tokom ove akcije prikupljati sredstva kako bi svako dete koje živi u domu za nezbrinutu decu dobilo odeću, posebno izrađenu po njegovoj veličini. Nažalost, širom Srbije ima mnogo dece bez roditeljskog staranja koja žive u domovima. Reč je o deci koja su zbog zanemarivanja ili zlostavljanja odvojena od roditelja i deci koju su roditelji napustili zbog smetnji u razvoju sa kojima su rođena.
Kao i prethodnih godina, partner u realizaciji kampanje je udruženje „Prijatelji dece Srbije”, koje preko 30 godina doprinosi promociji i ostvarivanju prava deteta, kao i stvaranju uslova za bezbedno i srećno detinjstvo. „’Prijatelji dece Srbije’ smatraju da je posebno važno pružiti podršku deci iz osetljivih grupa, a važno je i da svi članovi društva pruže svoj doprinos. Ponosni smo što u ovom procesu imamo odgovorne i sjajne partnere, kao što je kompanija P&G i da ćemo u narednom periodu moći da pomognemo deci u domovima za nezbrinutu decu širom Srbije da dobiju novu, kvalitetnu odeću specijalno izrađenu za svako dete”, rekla je Iva Eraković, izvršna direktorka udruženja.
Tokom prethodne kampanje „Nova odeća za svu decu iz Svratišta”, za svaki kupljeni Ariel PODS ili Lenor proizvod, P&G je prikupljao sredstva za kupovinu nove odeće za decu koja su korisnici Svratišta. Zahvaljujući ovoj uspešnoj akciji, više od 900 dece je dobilo novu, čistu odeću.
Procter & Gamble brendovi, Ariel i Lenor, nastavljaju sa društveno odgovornim kampanjama i u narednom periodu, sa ciljem poboljšanja uslova života u zajednici u kojoj posluju.
O Procter & Gamble
P&G snabdeva potrošače širom sveta jednim od najjačih portfolija pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova, uključujući Ariel®, Always®, Ambi Pur®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G zajednica obuhvata operacije u oko 70 zemalja širom sveta. Posetite http://www.pg.com za najnovije vesti i informacije o kompaniji P&G i njenim brendovima. Za ostale P&G vesti, posetite https://www.pg.com/news.