O nama

onama17O udruženju Moja Srbija

Moja Srbija je nestranačko i neprofitno udruženje građana. Osnovano je 2002. godine pod imenom „Euroinicijativa“ i pod tim nazivom je osmislilo i realizovalo veliki broj projekata. Najznačajniji od njih je „Putujemo u Evropu“, u okviru koga je, tokom nekoliko godina, više od 1.000 najboljih studenata Srbije dobilo Šengen vize i Inter reil karte za putovanje Evropom. Ovaj projekat je realizovan u saradnji sa „Evropskim pokretom u Srbiji“, a danas se sprovodi u pet zemalja Evrope. Početkom 2006. godine udruženje sprovodi projekat Moja Srbija, u okviru koga je više od 200.000 mladih širom Evrope, od svojih vršnjaka iz Srbije, dobilo prospekte o našoj zemlji. Krajem 2008. god. udruženje dobija naziv Moja Srbija, a kao svoje osnovne ciljeve postavlja: promociju Srbije, podsticanje razvoja domaće proizvodnje, promociju domaćeg turizma i akcije za bolji život građana naše zemlje.

 

Dosadašnji projekti

Putujemo u EvropuPutujemo u Evropu

2004-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Ambasadom Austrije u Beogradu i Evropskim pokretom u Srbiji
– promocija uspešnosti,
– nagrađivanje najboljih studenata u Srbiji,
– promocija evropskih vrednosti u Srbiji
– stvaranje mogućnosti da najbolji studenti, koji nisu putovali, putuju Evropom,
– promocija Srbije u Evropi.
– Više od 1.000 najboljih studenata Srbije je dobilo Šengen vize i Inter reil karte za mesec dana putovanja Evropom,
– Projekat se od 2008. izvodi u organizaciji Evropskog pokreta u Srbiji. Traje i danas.
– Projekat se od 2009. godine izvodi u 5 zemalja Evrope
Moja Srbija web portal

Moja Srbija

2007-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Srbije
– Izrava web portala www.MojaSrbija.org na 6 jezika

 

Srdačno Vaša SrbijaSrdačno Vaša Srbija

2006-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Srbije u Evropi
– Izrada više od 200.000 prospekata o Srbiji, koje su najbolji srpski studenti besplatno delili svojim vršnjacima širom Evrope

 

onama18Moja Evropa

2007-2008
Euroinicijativa u saradnji sa Evropskim pokretom u Srbiji
– Promocija Evrope u Srbiji
– Izrada portala www.MojaEvropa.rs namenjenog najširem sloju građana Srbije, sa zanimljivim informacijama iz sfere zabave, kulture, umetnosti, sporta i ostalih tema iz života, bliskih običnim građanima

 

birajmo2bBirajmo domaće

2009-2011
– Stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i promena negativnog stava građana prema stranim investitorima u Srbiji
– istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima
– Direktan razgovor sa nekoliko desetina hiljada građana,
– obilazak 30 gradova u Srbiji,
– podela 800.000 prospekata.

 

Pokreni se upoznaj SrbijuPokreni se

2010-2013
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Osmišljavanje i promocija deset atraktivnih sedmodnevnih aranžmana u Srbiji,
– zapaženi medijski nastupi,
– interesovanje velikog broja građana.

 

Birajmo domaćeMoj izbor 2010

2010
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
– dodela priznanja „Moj izbor 2010“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Moja Srbija magazinMagazin „Moja Srbija“

2010
– Upoznavanje građana sa aktivnostima Udruženja
– Štampa i besplatna podela 700.000 primeraka magazina širom Srbije.

 

Moj izbor Srbija ima kvalitet Dejan CukićSrbija ima kvalitet 2011

2011
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.

– obilazak 22 najveća grada u Srbiji
– 50 dana karavana po Srbiji
2 000 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2011“
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2011“
svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2011“
– 2 400 reklamnih spotova na TV B92 tokom septembra

 

 Moj izbor 2011Moj izbor 2011

2011
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
dodela priznanja „Moj izbor 2011“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Festival domaćeg turizma „Pokreni se, upoznaj Srbiju“

2012
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Trodnevni festival u Domu sindikata u Beogradu.
– 50 000 besplatnih magazina „Pokreni se, upoznaj Srbiju“

 

Moj izbor za društvenu odgovornostFestival kvaliteta Srbije 2012

2012
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
– Trodnevni festival u Beogradskom dramskom pozorištu
Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost
– Besplatne pozorišne predstave za građane
– Prikupljanje sredstava za akciju „Da svi pomognemo“ Fondacije „Ana i Vlade Divac“

 

Moj izbor Srbija ima kvalitetSrbija ima kvalitet 2012

2012
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.

– obilazak 17 najvećih gradova u Srbiji
– 45 dana karavana po Srbiji
– 1 700 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2012
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2012“
svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2012“
– bilbord kampanja na nivou Srbije

 

Moj izbor Prljavi inspektor BlažaMoj izbor 2012

2012
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
dodela priznanja „Moj izbor 2012“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Festival domaćeg turizma „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2013“

2013
– Podsticanje razvoja domaćeg turizma i upoznavanje građana sa turističkom ponudom Srbije
– Trodnevni festival u Domu sindikata u Beogradu.
– 30 000 besplatnih magazina „Pokreni se, upoznaj Srbiju“

 

Moj izbor za društvenu odgovornostMoj izbor 2013 za društvenu odgovornost

2013
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost

 

Moj izbor 2013 za najomiljenije domaće proizvode i brendoveSrbija ima kvalitet 2013

2013
– podsticanje ulaganja u unapređenje kvaliteta proizvoda i procesa proizvodnje,
– stvaranje poverenja građana u domaće proizvode i kompanije,
– pojašnjenje razlike u pojmovima „domaći proizvod“ i „domaće vlasništvo“
– promovisanje kvalitetnih domaćih proizvoda i brendova,
– podsticanje razvoja proizvodnje u Srbiji,
– promovisanje turističkih potencijala u Srbiji.

– obilazak 17 najvećih gradova u Srbiji
– 45 dana karavana po Srbiji
2 000 anketiranih građana za priznanje „Moj izbor 2013“
– 30 000 direktno informisanih potrošača
– 50 000 besplatnih magazina „Srbija ima kvalitet“
– 50 000 besplatnih magazina „Moj izbor 2013“
svečana dodela priznanja potrošača Srbije „Moj izbor 2013“
– bilbord kampanja na nivou Srbije

 

Moj izbor Slobodan Boda Ninković PeleMoj izbor 2013

2013
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
dodela priznanja „Moj izbor 2013“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Moj izbor za društvenu odgovornostMoj izbor 2014 za društvenu odgovornost

2014
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost

 

Moj izbor 2015Moj izbor 2015

2015
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
dodela priznanja „Moj izbor 2015“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Festival domaćeg turizma i domaćih proizvoda „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2015“

2015
– Promocija domaće turističke ponude i domaćih proizvoda
– Trodnevni festival u Tržnom centru „Stadion“ na Voždovcu.
– 30 000 posetilaca.

 

Moj izbor CSR
Moj izbor 2015 za društvenu odgovornost

2015
– Podsticanje društveno odgovornog poslovanja u Srbiji
Dodela priznanja „Moj izbor“ za društvenu odgovornost

 

Moj izbor 2016Moj izbor 2016

2016
– Podsticanje proizvodnje i ulaganja u razvoj kvaliteta u Srbiji
– Istraživanje o stavovima potrošača prema domaćim proizvodima i brendovima,
dodela priznanja „Moj izbor 2016“ najomiljenijim proizvodima i brendovima u Srbiji.

 

Pokreni se upoznaj SrbijuFestival domaćeg turizma i domaćih proizvoda „Pokreni se, upoznaj Srbiju 2016“

2016
– Promocija domaće turističke ponude i domaćih proizvoda
– Trodnevni festival u Tržnom centru „Stadion“ na Voždovcu.
– Oko 30 000 posetilaca.

 

Čisto lice ČukariceČisto lice Čukarice

2016
– Podizanje svesti o značaju reciklaže
– Prikupljeno preko 2.000kg elektronskog i električnog otpada
– Uplaćen novac bolesnoj devojčici iz Sremčice
– Uključen veliki broj građana i desetak škola

 

Čisto lice RakoviceČisto lice Rakovice

2016
– Podizanje svesti o značaju reciklaže
– Prikupljeno preko 2.500kg elektronskog i električnog otpada
– Uplaćen novac Društvu za cerebralnu i dečiju paralizu Rakovice
– Uključen veliki broj građana i desetak škola

 

Ostavite komentar: