Dunav osiguranje - U misiji stalnog dobročinstva

Dunav osiguranje – U misiji stalnog dobročinstva

Kompanija Dunav osiguranje je akcionarsko društvo za poslove osiguranja, reosiguranja i ostalih usluga u ovom domenu, registrovano za više od 180 proizvoda neživotnih i životnih osiguranja, sa konstantnim učešćem od blizu 30% na srpskom tržištu osiguranja. Kompanija je sinonim za osiguravajuću struku na domaćem tržištu i najprepoznatljiviji srpski brend iz ove oblasti. Sa vizijom kontinuirane izgradnje i unapređenja prepoznatljivosti brenda i zadovoljstva klijenata, neguje i misiju razvoja svesti o osiguranju kao primarnoj potrebi savremenog čoveka i društva.

Najveća osiguravajuća kuća u Srbiji dobitnik je priznanja „Dobročinitelj”, u organizaciji Udruženja „Moja Srbija” i Centra potrošača Srbije za projekat korporativne i društvene odgovornosti pod nazivom „Prijatelj od detinjstva”. Kompanija je oduvek smatrala da je podrška deci i mladima u njihovom obrazovanju, formiranju i odrastanju važan deo sveukupnog odnosa prema društvenoj zajednici. Negovanje i unapređenje istinskih vrednosti razumevanja, prijateljstva, tolerancije, poštovanja različitosti i fer-pleja pokazalo se kao najbolji način da se deca usmere na pravi put, da se pripreme za nosioce pozitivnih tendencija u društvu, ali kao odlična prevencija i najdelotvornija alternativa negativnim uticajima koji prožimaju današnji svet, poput vršnjačkog nasilja. Politika korporativog delovanja, koncipirana na ovaj način, u bliskoj je vezi sa unutrašnjim vrednostima osnovnog biznisa osiguranja, sigurnosti, poverenju i brizi za sve slojeve društva, a posebno mlade, koji će jednog dana biti nosioci ekonomskog i socijalnog progresa.

Kompanija je proteklih godina podržala rad više od 1.300 predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola, kulturno-umetničkih društava, sportskih klubova, udruženja, akademija i manifestacija koje okupljaju decu i omladinu.

Krovni projekat „Prijatelj od detinjstva” obuhvatio je, osim manifestacije „Sportske igre mladih”, još nekoliko podprojekata u domenu sportskih aktivnosti. Osim sporta, Kompanija je u okviru Projekta konstantno podržavala talentovane učenike iz raznih umetničkih oblasti, ističući njihovu kreativnost i podstičući njihove vršnjake da oslobode i otkriju svoje talente, kao i da tu novostečenu slobodu podele sa svojim vršnjacima. Umetnost je, kao i sport, uglavnom dobila podršku putem škola talenata.

Humanitarne aktivnosti Kompanije su takođe bile veoma intenzivne proteklih godina. Posebno se ističe projekat „S Tamarom u akciji”, u okviru koga je u ovom periodu Kompanija učestvovala u renoviranju 84 kuće socijalno ugroženih porodica koje žive na teritoriji Srbije, Kosova i Metohije i Republike Srpske sa oko 250 dece. Kompanija je naročito ponosna na renoviranje izdvojenog odeljenja Muzičke škole „Stevan Hristić” u selu Korminjane na Kosovu i Metohiji, koju pohađa 180 učenika. Na taj način, ostvaruje se kontinuitet obrazovnog procesa za naše sunarodnike u nimalo lakim političkim i životnim uslovima na KiM.

Dan Kompanije, koji obeležava 31. maja, Kompanija „Dunav osiguranje” svake godine iskoristi kao divnu priliku da najmlađima ulepša dan i poboljša uslove života i boravka u vrtićima i u školama, ali ne zaboravlja ni porodilišta tako što bebama, rođenim na Dan Kompanije u najvećim porodilištima u Srbiji, poklanja gratis vaučer stipendijskog osiguranja, kao i bejbi paket i stvari koje su neophodne za negu beba u prvim danima života. Tu je i projekat „Žena uz Ženu”, podrška prevenciji raka dojke. Uz sve ovo, nesebično se pomaže i ugroženom stanovništvu, pa je, upravo ovih dana, Kompanija pomogla da se skući porodica Ivanović iz sela Stara Moravica kod Bačke Topole, koja je ovog proleća doživela tešku tragediju – izgorela im je porodična kuća, a u požaru nastradalo dvoje dece.

Društveno odgovorno poslovanje „Dunav osiguranja” uočeno je i nagrađeno međunarodnim sertifikatom IQNet SR 10, koji je ključan u oblasti korporativne društvene odgovornosti, a koji Kompanija poseduje od 2019. godine.

Radi se mnogo i urađeno je mnogo, ali „Dunav osiguranje” uvek želi više. Dobro čini, da ti se dobrim vrati, pravi je moto korporativne politike istinski odgovorne kompanije. On simbolizuje vrednosti koje naša najveća osiguravajuća kompanija neguje od osnivanja, i u čijem duhu će raditi i ubuduće.