Ceresit Henkel

Brend Ceresit 20. godina u Srbiji

Sa tradicijom dugom više od jednog veka, Ceresit je jedan od najpoznatijih brendova Henkelovog sektora Adhezivi Tehnologije. Danas predstavlja jedan od najvažnijih brendova u proizvodnji građevinskih materijala. Za to su zaslužni kvalitet i performanse proizvoda, primenjena inovativna tehnologija, kao i širok asortiman proizvoda koji zadovoljavaju sve potrebe potrošača u domenu postavljanja keramike, termoizolacije, hidroizolacije i podopolaganja.

Ceresit je postao svetski poznati brend zahvaljujući tehnološkoj inovaciji iz 1908. godine kada je uveden Ceresit zaptivni kit, koji se koristi za pravljenje vodonepropusnog betonskog i cementnog maltera. Uspeh se nastavlja otvaranjem filijala širom sveta u prvoj polovini prošlog veka, reorganizacijom poslovnih odnosa, snažnom promocijom brenda ’80. godina i ulaganjem u inovativne tehnologije i proizvode ’90. godina prošlog veka. Kao rezultat svega toga, Ceresit je danas jedan od najvažnijih i najzastupljenijih brendova na tržištu građevinskog materijala.

U Srbiji se prvi put pojavio pre tačno 20. godina, a otvaranje fabrike u Inđiji 2007. godine, kao prve Henkelove grinfild investicije, označilo je važan korak na tržištu. Fabrika je izgrađena po najsavremenijim standardima i ponosno se ističe kao jedna od najproduktivnijih Henkelovih fabrika u Evropi. Već naredne 2008. godine, otvorena je još jedna fabrika na istoj lokaciji za proizvodnju tečnih fasadnih maltera. Henkel Ceresit fabrika izgrađena je po najmodernijim tehničkim, tehnološkim i ekološkim standardima, u potpunosti automatizovana i poseduje šest međunarodnih ISO sertifikata za kvalitet.

Iz godine u godinu, brend Ceresit stvara čvrstu zajednicu sa svojim potrošačima. Zato je prošle godine, osnovao zajednicu u okviru koje okuplja najbolje profesionalce koji dolaze iz oblasti polaganja keramike i fasada iz Srbije i regiona. Članovi zajednice, lojalni profesionalci, imaju omogućen pristup materijalima i onlajn tehničkim prezentacijama iz prethodnih sezona Ceresit vebinara, praktičnim brošurama, kao i video-materijalima koji im mogu pomoći u svakodnenom poslu.

Zahvaljujući profesionalnom i stručnom angažmanu celokupnog tima, brend Ceresit je na ovu veoma značajnu godišnjicu rada postao i ponosni nosilac priznanja „Miljenik potrošača” u okviru kampanje Najbolje u Srbiji”, koju organizuje Moja Srbija” u saradnji sa Centrom potrošača Srbije i uz podršku Grada Beograda. Ceresit je osvojio nagradu u kategoriji „Građevinarstvo” i konkurenciji od preko 1.000 proizvoda najpoznatijih brendova sa tržišta Srbije.

Poverenje i baza zadovoljnih profesionalaca kontinuirano raste i zato u 2024. godini Ceresit nastavlja da gradi čvrste veze sa svojim potrošačima.

Održivost je ključni element kompanije Henkel i svih njenih brendova. U skladu sa Strategijom održivosti kompanije, Ceresit kontinuirano radi na građenju bolje budućnosti razvijanjem energetski efikasnih rešenja i ulaganjem u održivost građevinskih materijala. Započeo je i saradnju sa Nordues fondacijom i Grupom za obrazovanje i time postao nacionalni partner CSR projekta Mejkers lab u celoj Srbiji. Mejkers lab je projekat namenjen mladima srednjoškolskog uzrasta, koji se odnosi na kreiranje inovativnih i multidisciplinarnih prostora, modeliranih prema konceptu učionica budućnosti širom Srbije. Ovi prostori podstiču eksperimentisanje i preduzetnički duh kod učenika, istovremeno pružajući nastavnicima mogućnost inovativnog pristupa nastavi putem integracije različitih oblasti u jednom školskom času.

Brend Ceresit, konstantno teži osmišljavanju inovativnih rešenja za realizaciju građevinskih projekata i u narednom periodu nastaviće da podržava ovaj projekat sa ciljem da pozitivno utiče na svestrano obrazovanje koje predstavlja jedno od najmoćnijih sredstava za oblikovanje pozitivnih promena u budućnosti.

 
Ceresit Henkel