Tiffany

Tiffany Production: Porodica kreativnih ljudi

Tiffany Production nam je otkrio kako je tekao njihov poslovni put, koliko su društvene mreže i onlajn prodaja važni u današnje vreme i zašto je bitno da u svakom poslu pre svega verujete u sebe i svoj rad.

Najlepše nam je kada pomislimo da smo krenuli sa tri mašine i troje radnika (od kojih dvoje i dalje radi u kompaniji), a da danas imamo i preko 130 zaposlenih.

Kako je došlo do ideje za pokretanje TiffanyProduction-a?

Današnja kompanija TIFFANY startovala je kao mala proizvodnja dekorativnih predmeta 1982. godine. Na ovu ideju su došli osnivač i generalni direktor firme Boro Radoičić i njegov brat Bata Radoičić. Vremenom se sa proizvodnje dekorativnih predmeta prešlo na konfekcioniranje i to je ostala delatnost do današnjih dana.

Tiffany

Šta je bilo najteže prilikom pokretanja sopstvenog biznisa?

Ne možemo izdvojiti nešto što je bilo posebno teško. Bile su to godine kada su osnivači imali najviše energije, entuzijazma i ideja, ali i adekvatne saradnike, pa je cela priča od samog početka tekla baš onako kako je i trebalo.

Koja je vaša najlepša uspomena iz tog perioda?

Kada se osvrnemo unazad, najlepša uspomena je činjenica da se krenulo od tri mašine i troje radnika (od kojih dvoje i danas radi u kompaniji), a da se došlo do kompanije koja danas broji preko 130 zaposlenih.

Koji je bio prvi proizvod u vašem asortimanu i kako on danas predstavlja vašu kompaniju?

Nakon kratkog perioda izrade dekorativnih predmeta, tačnije bedževa za majice, krenuli smo sa konfekcioniranjem i prešli na jeans, po kome je TIFFANY i postao prepoznatljiv.

Tiffany

Koliko proizvoda obuhvata vaš asortiman danas i navedite nam one koji su najtraženiji?

Muška i ženska kolekcija u jednoj sezoni broji oko 400 artikala i to kroz više boja. Veoma su popularne naše haljine, sakoi, bluze, pantalone… A kvalitet, moderni krojevi, boje i dezeni, kao i prirodni materijali su nešto po čemu smo prepoznatljivi i od čega ne odstupamo unazad 40 godina koliko postojimo.

Koliko trenutna situacija utiče na razvoj vaše delatnosti?

Svakako da situacija utice na nas, smanjena je mogućnost planiranja na duže staze, odluke se nekada donose „danas za sutra”, ali uspevamo da se izborimo. Jedinstven i mlad tim su ono što čini našu glavnu pokretačku snagu. Tačnije, možemo reći da je to porodica kreativnih ljudi.

Možete li nam reći koliko je, prema vašem mišljenju, važna uloga onlajn prodaje u današnje vreme i koliko društvene mreže doprinose prodaji i marketingu vaših proizvoda?

Uloga onlajn prodaje je jako važna, posebno u danima kada su radnje bile zatvorene, pa je sva kupovina išla preko web shopa. A društvene mreže su poprilično uzele maha u poslednje vreme i jedan su od najjačih kanala komunikacije sa potrošačima. Pravi i kvalitetan sadržaj uvek ima prođu. Ukoliko se sve to uklopi sa kvalitetnim proizvodima kakve TIFFANY ima, onda društvene mreže mogu biti pun pogodak.

Tiffany

Kakvi su vaši planovi na polju razvoja novih proizvoda u toku narednog perioda?

Usled situacije sa virusom korona, planovi se svakodnevno menjaju. Kolekcije se prilagođavaju trenutnoj situaciji i to je sve što bih za sada mogla reći, bez otkrivanja nekih poslovnih tajni (smeh).

Šta je ono što biste preporučili svima onima koji planiraju da se upuste u sopstveni biznis?

Preporučila bih im da veruju u sebe. To je nešto što će ih održati u teškim trenucima, kojih će, kao i u svakom poslu, zasigurno biti.