Telekom Srbija je dobitnik priznanja Moj izbor 2014 za društvenu odgovornost, za akciju „Kada voziš parkiraj telefon!“
Akcija „Kada voziš, parkiraj telefon!“ kompanije Telekom Srbija, je pokrenuta u cilju podizanja svesti vozača o opasnostima u saobraćaju usled korišćenja mobilnih telefona.
U prilog važnosti ove akcije govore i statistički podaci da razgovor telefonom tokom vožnje povećava rizik od saobraćajne nezgode četiri puta, a pisanje poruka čak osam puta. Vozač koji tokom vožnje koristi mobilni telefon ponaša se kao da je pod dejstvom alkohola, reaguje sporije i ne registruje detalje u saobraćajnoj situaciji.
„Telekom Srbija je ponosan na ovu kampanju, ali i na činjenicu da je pokrenuvši ovo pitanje i samu kampanju Kada voziš, parkiraj telefon! pokazao da je opšte dobro društva stavio iznad svog profita. To na najbolji način govori o iskrenim namerama sa kojim smo ušli u ovaj projekat. Iskoristila bih priliku da se zahvalim našim partnerima sa kojima smo naporno radili kako bi kampanja izgledala ovako kako danas izgleda, Upravi saobraćajne policije i Srpskom komitetu za bezbednost saobraćaja”, istakla je na svečanoj dodeli nagrada direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija Marija Bošković.