Sva deca zaslužuju čistu odeću – nova kampanja Henkela kao podrška organizaciji SOS Dečija sela Srbija

Sva deca zaslužuju čistu odeću – nova kampanja Henkela kao podrška organizaciji SOS Dečija sela Srbija

Sva deca zaslužuju čistu odeću – nova kampanja Henkela kao podrška organizaciji SOS Dečija sela Srbija

Henkelov brend Persil, u partnerstvu sa organizacijom SOS Dečija sela Srbija, pokrenuo je projekat čija je poruka da „Sva deca zaslužuju čistu odeću”. Tokom februara i marta svakom kupovinom Persil deterdženta postajete deo misije, a to je da se obezbedi 144.000kg (Interni proračun na osnovu doniranog broja pranja) čistog veša za decu, mlade i porodice koje podržava organizacija SOS Dečija sela Srbija.

„Prljava odeća često sprečava decu da bezbrižno provedu svoje detinjstvo i pokažu talente. Ovom kampanjom želimo da obezbedimo da svako dete ima pristup čistoj odeći i da mu prljava odeća ne bude prepreka za ono što želi. Naš cilj je da pomognemo rešavanju higijenskog siromaštva i drago nam je da imamo partnere kao što je organizacija SOS Dečija sela Srbija. Pozivamo vas da nas podržite u ovoj misiji i da zajedničkim snagama obezbedimo 144.000kg čistog veša”, istakala je Ivana Mladenović, Marketing menadžerka u kompaniji Henkel.

„Saradnja kompanije Henkel i naše Organizacije nastavlja se i u 2022. godini. Poruka kampanje ‘Sva deca zaslužuju čistu odeću’ predstavlja samo jedan segment naše misije koja kaže da sva deca zaslužuju da žive u toplom, bezbednom i podsticajnom okruženju, kako bi izrasla u zdrave, uspešne i srećne osobe. Pored doma punog ljubavi i podržavajuće sredine, važan preduslov za zdravo odrastanje je redovna higijena. To je, pored snažnog osećaja društvene odgovornosti, tačka susreta kompanije Henkel i naše organizacije”, istakla je Vesna Mraković Jokanović, nacionalna direktorka SOS Dečija sela Srbija.

Poznato je da higijensko siromaštvo izuzetno negativno utiče na razvoj dece. Ne samo na njihovo zdravlje, već i na samopouzdanje, dobrobit, međuljudske odnose i budućnost. Kao odgovorna kompanija, Henkel je prepoznao značaj ovog problema, te je na globalnom nivou doneo odluku o važnosti podizanja svesti javnosti o istom i njegovom rešavanju.

O Henkelu

Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Tehnologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2021. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 20 milijardi evra. Henkel zapošljava više od 53.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkom svrhom, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posetite www.henkel.com.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.