Forma Ideale

SA FORMOM NA KLIK

24/7 u službi svojih potrošača i svih „digitalnih” zahteva

Elektronska trgovina se razvija decenijama, a njena važnost je u celom svetu, pa tako i u Srbiji, posebno došla do izražaja tokom prethodne godine, usled izmenjenih uslova života i poslovanja izazvanih svetskom pandemijom virusa Covid-19. Rastući trendovi u internet prodaji pokazuju da će i u 2021. godini potrošači još više biti naklonjeni kupovini preko interneta, jer se kupovina „iz fotelje” pokazala kao veoma praktična, ali i preko potrebna.

Kompanija Forma Ideale je još pre deceniju prepoznala je da će „online” prodaja biti od izuzetne važnosti, iako je reč o prodaji nameštaja, za koji, u datom trenutku, nije moglo da se pretpostavi koliko će biti adekvatan asortiman za takav vid prodaje. Analizirajući potrebe kupaca, menadžment kompanije Forma Ideale prepoznao je važnost da proizvodi koji se mogu kupiti u maloprodajnim objektima ove kompanije, postanu dostupni i za kupce koji su spremni, uz svu potrebnu podršku, da željenu kupovinu obave i putem interneta. Upravo zbog otvorenosti za promene koje vreme donosi, Forma Ideale je još 2011. osnovala prvu Internet prodavnicu nameštaja u Srbiji, a koja je veoma brzo pokazala da su njeni kupci spremni za ovaj tip kupovine, te da kupovina nameštaja, kada postoji dobra podršku servisa za kupce, nije nikakav tabu i da internet kupovina nije samo za „sitne stvari”. Dodatna povoljnost za „kupovinu iz fotelje” su i live chat podrška na www.formaideale.rs kao i mogućnost kupovine uz telefonsko poručivanje svakog dana od 8 do 24 časova.

Forma Ideale konstantno uvodi novine i olakšava svojim vernim kupcima da se opredele za „online” kupovinu, pa su kao podrška kupcima u Internet prodavnici snimljena i video uputstva za sklapanje više od 300 artikala. Idealan odnos cene i kvaliteta proizvoda, uz detaljan opis proizvoda, uputstva za montaže, doveli su do toga da se kupci smelo odlučuju na ovaj vid kupovine, o čemu govori i činjenica da je Internet prodavnica u prošloj godini, kao „virtuelni salon nameštaja” bila u samom vrhu po broju ostvarene prodaje među skoro četrdeset salona nameštaja Forma Ideale.  Kako bi se kupcima omogućio pristup svim potrebnim informacijama, novi interaktivni sajt www.formaideale.rs korisnicima pruža mogućnost da putem Live Chat platforme dobiju sve potrebne informacije u direktnom kontaktu sa agentima za prodaju.

Pored Internet prodavnice i podrške kupcima na Live Chat-u, Forma Ideale je, kao sjajnu inovaciju za kupce u Srbiji, uvela i besplatnu Android i Apple aplikaciju za uređenje enterijera, zahvaljujući kojoj kupci mogu i da vide kako se odabrani komadi nameštaja uklapaju u ambijente njihovog doma. Aplikacija Forma Ideale Idealan Dom napravljena je na ARCore platformi i omogućava korisnicima praktično postavljanje Forma Ideale nameštaja u njihovom autentičnom „virtuelnom” prostoru.

U godini obeležavanja 25. rođendana, Forma Ideale je kreirala novu, zabavnu, ali i edukativnu formu, VLOG. Pored standardnih saveta za uređenje životnog prostora, koje korisnici prate na blogu sajta,  dizajnerski saveti i saveti arhitekte, sada su dostupni i na Forma Ideale VLOGU. Sve o stilovima uređenja enterijera, odabiru boja i materijala, uklapanju dekoracije, o malim trikovima koji prave velike razlike, sada je dostupno i u video formi.

Atraktivna rešenja, u okviru kreativnog haba Forma Ideale, do korisnika nalaze put i posredstvom bloga i vloga, ali i društvenih mreža, koje umnogome doprinose kompletnom utisku o kompaniji, ali i doprinose zadovoljstvu svakog pojedinačnog korisnika. Kreativni hab Forma Ideale je prepoznat kao brz, interesantan i učinkovit put do kupca, koji se, uz adekvatan „commuity” servis, individualizovano stavlja na uslugu svim korisnicima.

Facebook i Instagram profili kompanije su po rejtinzima izuzetno pozicionirani po broju poseta i pratilaca. Preko 750 hiljada pratilaca na ovim društvenim mrežama, sa kontinuiranom stopom rasta popularnosti, predstavlja veliku društvenu zajednicu koja u centru interesovanja ima kompaniju Forma ideale, njen nameštaj, ali i vizuelna rešenja koja su predstavljena pratiocima.

U prilog važnosti postojanja ovakvog kreativnog virtuelnog haba ide i to da je, u konkurenciji od oko 1000 domaćih brendova i proizvoda u 27 kategorija, kompanija dobitnik nagrade „Moj izbor”, kao omiljeni domaći brend među korisnicima interneta u prošloj godini.