Potrošači su izabrali najbolje
U utorak, 11. aprila 2017. godine, u Svečanoj sali Skupštine Beograda, u organizaciji udruženja „Moja Srbija“ i Privredne komore Beograda i uz podršku Grada Beograda, po sedmi put su svečano dodeljena priznanja potrošača Moj izbor za najbolje domaće proizvode i brendove.
Svečanost je otvorio g. Andreja Mladenović, zamenik gradonačelnika Beograda, koji je tom prilikom ukazao na značaj razvoja domaće proizvodnje za razvoj srpske privrede i poboljšanje standarda građana.
Prisutnima su se obratili i g. Svetozar Krstić, ispred Privredne komore Beograda i Milan Ristić, predsednik udruženja „Moja Srbija“.
Titulu „Najomiljeniji domaći proizvod“ poneo je „Plazma keks“ kompanije „Bambi“, dok je zvanje „Najomiljeniji proizvođač u Srbiji“ dobila kompanija „Nestle Adriatic S„.
Nagrade „Moj izbor“ dobili su: Zlatiborac, u kategoriji „Meso i mesne prerađevine“, Dijamant ulje u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi“, Začin C u kategoriji „Supe, brašno i dodaci jelima“, Ždrepčeva krv u kategoriji „Vino“, Zaječarsko pivo u kategoriji „Pivo“, Merix u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu“, Nectar Family u kategoriji „Bezalkoholni napici“, Legend World Wide u kategoriji „Odeća, obuća i proizvodi od tekstila“, Plazma keks u kategoriji „Slatkiši“, MTS Telekom Srbija u kategoriji „Računari i telekomunikacije, Maxi u kategoriji „Trgovina“, Simpo u kategoriji „Nameštaj“, Radio S u kategoriji „Radio stanice“ i Blic u kategoriji „Dnevne novine“.
Dodela priznanja Moj izbor se organizuje u okviru kampanje „Srbija ima kvalitet“, koju sprovodi udruženje „Moja Srbija“ uz podršku Privredne komore Beograda i Grada Beograda, sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i poboljšanja kvalliteta robe i usluga u Srbiji.
Priznanje Moj izbor je prepoznatljivo po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovo priznanje se mogu nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.
Ove godine, u konkurenciji za nagradu se našlo 627 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova su se plasirati u finale, gde ih je dočekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. U finalnom krugu se našlo 140 brendova. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, u 10 gradova Srbije, metodom „lice u lice“, na uzorku od 2.010 potrošača.
Ostavite svoj komentar na Twitter-u:
[rotatingtweets screen_name=’mojasrbija_rs’ include_rts = ‘1’ show_follow = ‘1’ links_in_new_window = ‘1’ tweet_count = ’10’]