Mark Awards

Objavljena imena dobitnika prestižnih Mark Awards priznanja

Marketing mreža objavila je imena dobitnika prestižnih Mark Awards priznanja, koja će, 1. novembra na svečanoj ceremoniji, biti uručena stručnjacima iz kompanija u Srbiji za lične poslovne i profesionalne uspehe. Za priznanja ove godine bilo je nominovano čak 49 stručnjaka, a stručni žiri doneo je odluku da nagradi njih 11, koji su u 2020. ostavili trag na tržištu Srbije.

U kategoriji Chief Marketing of the Year nagrada je pripala Nataši Pavlović, Chief Marketing Officer u kompaniji Mercator-S, dok je Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics u kompaniji PepsiCo, dobitnica priznanja u kategoriji Chief Marketing of the Year – Multi Country.

Ivan Žagar, Senior Brand Manager Jaffa Crvenka, proglašen je dobitnikom u kategoriji Brand Manager of the Year. Željka Ćirić Jakovljević, Direktor odeljenja za PR i odnose sa medijima u Banca Intesa, istakla se u kategoriji PR/Corporate Communications Manager of the Year, a Tina Miličić, Senior specijalista za employer brending i kulturu u Atlantic Grupi, dobitnica je u kategoriji Employer Branding/Internal Communications Manager of the Year.

Digital Marketing Manager of the Year je Maja Marković, Head of Media u Mercator-S, a CSR Manager of the Year je Tijana Koprivica, Direktor za održivo poslovanje u kompaniji Delta Holding.

Anja Đurić, Marketing Manager u kompaniji Donesi, osvojila je nagradu u kategoriji Rising Star of the Year, za marketing profesionalce do 30 godina. Miodrag Marinković, Marketing Manager u kompaniji Frikom, osvojio je titulu Brand Innovator of the Year, dok je Nataša Šarčević, Direktor marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark, dobitnica u kategoriji Super Hero of the Year, za marketare koji su, uprkos COVID-19 krizi, bili hrabri i u 2020. godini prilagodili svoje kampanje i aktivnosti i nastavili sa komunikacijom ka potrošačima.

Na predlog članova žirija, Nataši Đurđević, Category Director u kompaniji The Coca-Cola Company Central Eastern Europe, dodeljeno je Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke u Srbiji.

Žiri Mark Awards činilo je 15 uglednih profesionalaca – direktora kompanija, direktora kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i jedan predstavnik organizatora, odnosno strukovnog medija iz Srbije. Ove godine žiri je radio u sastavu – Aleksandra Đurđević, CEO, Delta Auto Group & Vice President, Delta Holding; Borislav Miljanović, CEO, Represent System; Danka Trbojević, Managing Director, DRIVE Agency; Dejan Ranđić, Founder & CEO, DNA Communications; Dejan Turk, CEO, A1 Srbija & A1 Slovenija; Iva Đurković, Managing Director, OMD Media & LUNA TBWA Beograd; Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža; Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director, SIVO; Jelena Ristić, Country Manager Serbia, Montenegro & BiH, Mastercard; Marjana Davidović, Country Manager Adriatic South Hub, Nestle Adriatic; Mihailo Janković, CEO, MK Group; Milivoj Đorđić, General Manager Adria Region, SmartPoint Adria; Nataša Filipović, Managing Director, Ovation BBDO; Nenad Miščević, CEO, Nectar Grupa i Nikola Papak, New Business Director, Two Rivers.

Cilj Mark Awards nagrade jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Mark Awards je nagrada kojom strukovni portal Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji.

Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards nagrade dodeljuju se pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.

Više informacija i spisak dobitnika sa biografijama i obrazloženjima članova žirija dostupno je ovde.

Agencije partneri Mark Awards projekta su Ovation BBDO, SIVO i LUNA\TBWA Beograd.