Moj izbor 2010 – utisci i reakcije

mizbor2010Nakon šestomesečne procedure, u utorak 14. decembra, u velikoj sali Privredne komore Beograda, svečano su dodeljena priznanja potrošača Srbije „Moj izbor“. Uz prisustvo velikog broja zvanica, proglašeni su pobednici u pojedinačnim kategorijama, kao i najomiljeniji domaći proizvod i najomoljeniji domaći proizvođač.

Dodela priznanja „Moj izbor“, u organizaciji Udruženja građana „Moja Srbija“, se vrši isključivo na osnovu glasova potrošača. Cilj priznanja je da se identifikuju najpopularniji domaći proizvodi ili brendovi u 16. definisanih kategorija i da se na taj način podstakne ulaganje firmi u poboljšanje kvaliteta robe i usluga.

Prenosimo deo reakcija aktera ove svečanosti.

Milan Ristić, predsednik udruženja „Moja Srbija“ – „Reakcije privrednika na priznanje Moj izbor su odlične. Kao što je glumcima najvažniji aplauz publike, tako je i proizvođačima najdraže priznanje potrošača. Drago mi je da su privrednici prepoznali značaj naših zalaganja za razvoj proizvodnje i promociju kvaliteta, pa će nam to biti značajan podsticaj da ove godine organizujemo još bolju i atraktivniju akciju“.

Nemanja Popov, Generalni direktor,,Centroproizvoda“ – Priznanje potrošača je najveća nagrada

„Biti najomiljeniji domaći proizvođač u Srbiji i istovremeno dobiti nagradu za najomiljeniji proizvod od strane naših potrošača predstavlja za kompaniju Centroproizvod najvrednije priznanje.

Izuzetno me raduje što upravo naši potrošači prepoznaju kvalitet naših proizvoda i ukazuju nam poverenje čime doprinose ostvarenju svrhe našeg postojanja – stvaranju najkvalitetnijih proizvoda i očuvanju velikog broja zadovoljnih kupaca. Priznanje ,,Moj izbor“ nas obavezuje da se i dalje usavršavamo. Centroproizvod obećava potrošačima da će i dalje biti u centru naše kompanije, jer mi postojimo zbog potrošača i zahvaljujemo im se“.

Nevena Veselinović, PR & Communication Manager kompanije „Imlek“

„Nagrada za omiljeni brend je za nas velika čast i zadovoljstvo. Iako smo dobitnici mnogih priznanja, najdraže je ono koje potiče direktno od potrošača. Ponosni smo i na priznanje omiljenog proizvođača koje je Imlek osvojio 2010 godine. To je dokaz da se krećemo u pravom smeru i da naša nastojanja da zadovoljimo sve potrebe tržišta nalaze put do onih koji su nam najvažniji, a to su naši potrošači“.

Ilija Šetka, Predsednik Upravnog odbora „Apatinske pivare“

„Ponosni smo što je naše Jelen Pivo izbor potrošača širom Srbije! Apatinska pivara je u protekloj godini dobila mnoštvo priznanja, a „Moj izbor“ dolazi direktno od potrošača i zato nam je posebno drago“.

Georg Grasl, direktor kompanije „Henkel“

Puno pažnje posvećujemo željama i potrebama naših potrošača i njihovo zadovoljstvo je jedan od ključnih kriterijuma kojim vrednujemo naše rezultate, te stoga činjenica da su oni naš trud i težnje prepoznali, predstavlja veliku potvrdu našeg rada.

Priznanje „Moj izbor“ nam je izuzetno drago, jer predstavlja ruku prijateljstva koju su nam pružili baš oni zbog kojih smo tu, a to su naši potrošači.

Vladimir Milović, direktor marketinga i razvoja kompanije „Dijamant“ kaže da su u ovom preduzeću veoma ponosni na ovo priznanje – „Izuzetno mi je drago što su i pored pojave brojnih konkurenskih ulja na našem tržištu, potrošači ostali verni tradicionalnom brendu“.

Dušan Knežević , generalni direktor kompanije „Zlatiborac“

„Ponosni smo na priznanje „Moj izbor“, jer ono za nas predstavlja vredan dokaz kvaliteta naših proizvoda i poverenja koje nam naši potrošači poklanjaju. „Moj izbor“ je veliko priznanje za kompaniju Zlatiborac, čini nam čast i stvara obavezu da u ovoj godini budemo još bolji i uspešniji“.

Aleksandar Marković, direktor Metalac Posuđa

„Celokupna akcija ukazivanja na značaj domaćih brendova zaslužuje poštovanje. Ipak, nije dovoljno apelovati na potrošače da razumeju značaj domaćih proizvoda i usluga za opšti prosperitet ekonomije i društva, već je neophodno da potrošaču damo isti ili bolji kvalitet po prihvatljivim cenama i time olakšamo njegov izbor i poverenje u domaći brend. Samo ako mi poštujemo potrošača možemo očekivati da on poštuje i izabere nas.

Za Metalac je to imperativ, a nakon 50 godina postojane prisutnosti u skoro svakoj kući u Srbiji, potrošači uzvraćaju poverenjem u brend i to nas čini srećnim. Priznanje Moj izbor svrstavamo među posebno važna baš zato što dolazi od potrošača. Jedino oni mogu da potvrde koliko ste poznati ili omiljeni u njihovom životu“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *