Mlekoprodukt u humanoj misiji solidarnosti

Mlekoprodukt

Mlekoprodukt u humanoj misiji solidarnosti

Uspeh ne merimo samo dobrim poslovnim rezultatima, već i odnosom prema ljudima i zajednici u kojoj poslujemo

Mi u Mlekoproduktu verujemo da se uspeh ne meri samo dobrim poslovnim rezultatima, već i odgovornošću prema društvu u kojem poslujemo i čiji smo sastavni deo, ali i odgovornošću prema njegovim ljudima. Želimo da budemo dobar komšija, odgovoran partner zajednice, ali i da vodimo računa šta naše okruženje misli o nama.

Vodeći se postulatom da je jedina garancija kvaliteta i uspeha kompanije stvaranje moderne organizacije pune motivisanih i zadovoljnih zaposlenih, na prvom mestu smo usmereni ka poboljšanju radnih uslova svih naših zaposlenih, pre svega kroz redovne godišnje obuke u oblasti zaštite na radu, ali i teorijske i praktične obuke po tipu radnog mesta. Kada su u pitanju uslovi izvršenja usluga i isporuka dobara, naš princip je negovanje transparentnih i kooperativnih odnosa sa našim dobavljačima i kupcima.

U prethodnom periodu imali smo prilike da damo svoj doprinos humanim delima i odnosom prema zaposlenima.

U iskrenoj želji da pomognemo onima kojima je pomoć neophodna, protekle 2019. godine smo se pridružili akciji Udruženja „Čep za hendikep” i započeli prikupljanje plastičnih čepova u našoj kompaniji. Možemo da podelimo sa vama lepe vesti – a to je da su naše koleginice i kolege koji rade u proizvodnom pogonu uspele da sakupe rekordan broj čepova i na taj način još jednom pokažu svoju humanu stranu.

Osobe sa invaliditetom se često suočavaju ne samo sa fizičkim već i psihološkim preprekama i nerazumevanjem od strane okruženja. Zato smo jako ponosni na naše radnike koji prepoznaju značaj solidarnosti i empatije sa ovim ljudima.
Na više lokacija u Mlekoproduktu postavljene su kutije za sakupljanje čepova, i ovim putem još jednom pozivamo svakog od vas da podrži akciju.

U toku trajanja vanrednog stanja, i prvog talasa pandemije Covid-19 u našoj zemlji, pružili smo podršku službama koje su danonoćno radile u borbi protiv pandemije. Tim povodom, donirali smo 300 kilograma naših proizvoda MUP-u Republike Srbije, jednoj od institucija koja je iznela najteži teret u najkritičnijim momentima pandemije Covid-19.

Kako su gojaznost i nepravilna ishrana dece postali ozbiljni društveni problemi u našoj zemlji, tokom 2020. godine pokrenuli smo i društveno odgovorni projekat Biser Nutri Akademiju koja je usmerena na promociju zdrave ishrane kod dece predškolskog i osnovnoškolskog uzrasta.

Biser Nutri Akademija se sastoji od serije događaja, u okviru kojih eksperti – pedijatri, nutricionisti i zaštitno lice kampanje, savetuju roditelje i decu, kao i zaposlene u školama o zdravoj ishrani. Projekat je podržan i od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, institucije koja je inicirala donošenje Pravilnika o zdravoj ishrani dece predškolskog i osnovnoškolskog uzrasta.

„Posebno smo ponosni što u Srbiji sprovodimo prvu nacionalnu društveno odgovornu kampanju, Biser Nutri Akademiju, koja je posvećena našim najmlađim potrošačima kroz podizanje svesti o stvaranju zdravih navika u ishrani, vodeći se pristupom Positive Food. Motivisati decu da svakog dana jedu voće i povrće nije uvek lako. Zato, jedan od naših osnovnih zadataka je da kroz igru i zabavu deci približimo zdrave navike u ishrani, da ih uključimo u pripremu hrane i pokažemo im kako¬ je zdrav život¬¬ni stil jedna veoma jednostavna i prirodna stvar „, izjavila je Bojana Momčilov, menadžerka za komunikacije i društveno odgovorno poslovanje u kompaniji Mlekoprodukt.

U sticanje zdravih navika kompanija je uključila i stručnjake koji se bave zdravljem dece i izbalansiranom ishranom, pedijatra dr Jelenu Jovanović i dijetologa dr Snežanu Dejanović, ali i poznatu mamu, pevačicu i kompozitora Leontinu Vukomanović, njen hor Čarolija i kuvara, Borisava Lovića, kako bi deci približili lakoću i draž zdrave ishrane i zdravog načina života.

Jedan od lepih momenata izraza solidarnosti i humanosti u 2020. godini je svakako gest jednog od naših kolega.
Sa velikim zadovoljstvom možemo reći da je radnik naše kompanije, Radivoje Slavkov, doneo odluku da svoju novčanu nagradu u vrednosti od 500 evra, koju je dobio za priznanje najboljeg radnika u toku prethodne godine, ustupi Domu za nezbrinutu decu – Dečije selo iz Sremske Kamenice.

Dečijem Selu su isporučeni proizvodi u toj vrednosti tokom jula meseca, a u dogovoru sa zastupnicima Dečijeg Sela o samim potrebama i tipu proizvoda koji su im najpotrebniji.

Kako je gospodin Slavkov zaposlen na poziciji u pogonu za proizvodnju topljenih sireva, ovim putem bismo da naglasimo da je topljene sireve namenjene za donaciju pripremao lično.

Za kraj, ne manje bitno, moramo istaći da je kompanija Mlekoprodukt na epidemiju korona virusa reagovala jako brzo i to najpre unutar svog „dvorišta”. Kako bismo zaštitili zdravlje naših zaposlenih, a potom i obezbedili kontinuitet snabdevanja tržišta jednim od osnovnih životnih namirnica, uveli smo niz mera zaštite zdravlja zaposlenih koje su nam omogućile da se na najbolji način odbranimo od trenutne epidemije i nesmetano radimo punim kapacitetom proizvodnje.

A kao mali znak naše solidarnosti i pružanja podrške zdravstvenim radnicima, ali i samom gradu Zrenjaninu u borbi protiv pandemije virusa COVID-19, naša kompanija, u saradnji sa kompanijom Promedia, koja se bavi prodajom laboratorijske opreme, odlučila je da Zavodu za javno zdravlje iz Zrenjanina donira aparat za obradu testova.

Iako se epidemiološka situacija u našoj zemlji stabilizovala u odnosu na prethodni period, i dalje se veliki broj ljudi testira, što rezultira i dužim čekanjem na rezultate testova. Iz tog razloga, doneta je odluka da se donira baš ovaj aparat koji će pomoći našem zdravstvu kada je u pitanju povećanje broja uzorkovanja, kao i ubrzanje vremena za obradu testova.

Svakako, cilj naše kompanije će i u budućem periodu biti okrenut prema podršci društvenim projektima od značaja za lokalnu zajednicu u Zrenjaninu i njegovoj okolini, predstavljanju kompanijskih vrednosti, ali i edukaciji o odgovornoj i zdravoj ishrani.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *