Miljenik potrošača 2022 – potrošači biraju najbolje brendove na tržištu Srbije
U ponedeljak, 10. januara 2022. godine, počinje ovogodišnja akcija „Miljenik potrošača“, u kojoj potrošači nagrađuju najbolje brendove na tržištu Srbije.
U prvom krugu glasanja, koje počinje 10. januara i odvija se na internetu, na adresi www.miljenik.rs, u konkurenciji za nagradu naći će se 1 500 brendova u 30 kategorija. Nominovani su najpoznatiji brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije, bez obzira na njihovo poreklo ili poreklo kompanije u čijem vlasništvu se nalaze.
Po pet najbolje plasiranih brendova iz prvog kruga, iz svake kategorije, plasiraće se u finalni krug, u kome se već nalazi po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. U finalu, koje će tokom februara i marta, uz poštovanje svih epidemioloških mera, biti organizovano metodom „lice u lice“ u deset gradova Srbije, učestvovaće 2 000 građana. Priznanja „Miljenik potrošača“ dodeljuju se isključivo na osnovu glasova potrošača u finalnom krugu glasanja.
Dobitnici priznanja „Miljenik potrošača“ imaju pravo korišćenja žiga tokom dve godine, pa će prošlogodišnji pobednici, zvanje omiljenog brenda potrošača Srbije, nositi do sledeće godine, odnosno do početka akcije „Miljenik potrošača 2023“. Titulu „Miljenik potrošača 2021“ osvojili su brendovi: Plazma u kategoriji „Slatkiši“, Zlatiborac u kategoriji „Meso i mesne prerađevine“, Dijamant u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi“, Rubin za omiljena vina, Dunav osiguranje u kategoriji „Osiguravajuća društva“, kao i Pošta Srbije u kategoriji „Transport robe i putnika“. Kao svoje omiljeno pivo potrošači su označili Zaječarsko, a u kategoriji „Nameštaj“ najviše glasova dobio je brend Forma Ideale. Omiljena kafa potrošača je Nescafe, a u kategoriji „Kućna higijena“ najviše glasova dobio je Persil.
Priznanja „Miljenik potrošača“ dodeljuju se isključivo na osnovu glasova potrošača. Princip je zasnovan na iskustvu destogodišnjeg organizovanja akcije „Moj izbor„, tokom koga je stvoreno nepodeljeno poverenje, kako potrošača, tako i kompanija koje su bile uključene u akciju.
Nagrađivanjem najkvalitetnijih brendova na našem tržištu, utičemo na to da firme investiraju u poboljšanje kvaliteta svojih proizvoda i usluga. Isticanjem najboljih podstiče se zdrava konkurencija među kompanijama i njihova težnja za stvaranjem prepoznatljivog i prestižnog brenda u čiji kvalitet će potrošači imati poverenje.
Akcija „Miljenik potrošača“ organizovana je u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji„, u okviru koje se odvijaju i akcije „Moj izbor“ i „Dobročinitelj„. Akcija „Moj izbor“ je usmerena ka podsticanju razvoja domaće proizvodnje i promociji najboljih domaćih proizvoda, dok je cilj akcije „Dobročinitelj“ isticanje najodgovornijih kompanija i organizacija u našoj zemlji.
Pomozite nam da izaberemo najbolje. Izaberite željenu kategoriju i glasajte za svoje favorite:
Mleko i mlečni proizvodi
Meso i mesne prerađevine
Ulje, prilozi i prelivi
Supe, brašno i dodaci jelima
Grickalice
Slatkiši
Mineralne vode
Bezalkoholni napici
Gazirani napici
Pivo
Kraft pivo
Vino
Žestoka pića
Kafa i čaj
Voće i povrće
Obuća, odeća, tekstil
Nakit, satovi, aksesoar
Sportska oprema
Kozmetika
Lična higijena
Kućna higijena
Sve za kućne ljubimce
Nameštaj
Sve za kuću
Tehnički uređaji
Vozila i oprema
Novac
Osiguravajuća društva
Transport robe i putnika
Trgovina