Mali podrum Gajić: Vinarija sa tradicijom dugom jedan vek

Mali podrum Gajić - Crveni vitez

Mali podrum Gajić: Vinarija sa tradicijom dugom jedan vek

Sa Sašom Gajićem, vlasnikom vinarije Mali podrum Gajić, razgovarali smo o osnivanju vinarije, prenošenju posla sa oca na sina, ali i o tome koje je njihovo vino oduvek bilo omiljeno među potrošačima.

Pravi Vitez vinarije je moj deda koji je, kada se vratio iz zarobljeništva iz Nemačke, spasao porodicu od gladi i nemaštine rata tako što je vino konjima vozio u Vojvodinu i menjao za kukuruz. U njegovu čast logo vinarije su kola puna grožđa i konji.

Mali podrum Gajić

Kako ste se odlučili za pokretanje sopstvenog biznisa i za otvaranje vinarije?

Tu sam bio u prednosti u odnosu na ostale, jer nisam započinjao sopstveni biznis već sam samo preuzeo proizvodnju vina i rakija od svog oca, isto onako kako je i on preuzeo od svog oca i tako generacijama unazad.

Koji je bio prvi proizvod u vašem asortimanu i kako on danas predstavlja vašu vinariju?

Prvi proizvod je bio Crveni Vitez, crveno vino proizvedeno od autohtone srpske sorte grožđa prokupac. To vino je i danas vena kucavica vinarije u toj meri da i mene ljudi pozdravljaju sa „Zdravo, Viteže”, mada je pravi Vitez vinarije moj deda koji je, kada se vratio iz zarobljeništva iz Nemačke, spasao porodicu od gladi i nemaštine rata tako što je vino konjima vozio u Vojvodinu i menjao za kukuruz. U njegovu čast logo vinarije su kola puna grožđa i konji.

Koliko proizvoda obuhvata vaš asortiman danas i navedite nam one koji su najzanimljiviji potrošačima?

Autohtoni prokupac u Crvenom Vitez je najzanimljiviji domaćim i stranim vinoljupcima, kao i šljivovica koja je simbol Srbije kada su u pitanju jaka alhokolna pića.

U asortiman spadaju Crveni Vitez – crveno vino, Svitanje – roze vino, Višnjevača – liker, Drenovača – liker, a tu su i Šljivovica 45%, Lozovača 45%, Komovica 50%, Dunja 42%.

Koga zanima nešto više o našim proizvodima može posetiti našu Fejsbuk stranu Mali podrum Gajić.

Po čemu vas potrošači prepoznaju, tj. šta je vaš zaštitni znak i da li ste ga kreirali svesno?

To su pre svega ćirilično pismo na etiketama i autohtoni proizvodi, koji su vrlo svesno uvedeni.

Koliko trenutna situacija utiče na razvoj vaše delatnosti?

Nadam se da polako prevazilazimo trenutnu lošu zdravstvenu situaciju, a i kreću sajmovi vina, pa sam optimista.

Mali podrum Gajić - Crveni vitez

Možete li nam reći koliko je, prema vašem mišljenju, važna uloga onlajn prodaje u današnje vreme?

Danas se veoma ubrzano živi i onlajn prodaja je zasigurno veoma važna i popularna, a pokazalo se i u ovoj postojećoj situaciji sa virusom da je takav vid prodaje bio veoma uspešan i koristan.

Koliko društvene mreže doprinose prodaji i marketingu vaših proizvoda?

Sigurno 30-40% i to je zasigurno budućnost poslovanja.

Moji glavni proizvodni podrumi su u Aleksandrovcu, ali pošto živim u Zemunu, tu na Zemunskom keju, pored prelepog Dunava, imam i podrum za degustaciju i prodaju svojih proizvoda, jer smatramo da su marketing i društvene mreže uz degustiranje zapravo najbolji spoj.

Kakvi su vaši planovi u toku narednog perioda?

Naš plan je da dođemo do što više ljubitelja domaćih vina i voćnih rakija, a ovom prilikom se zahvaljujem i Vama, jer nam u tome i pomažete.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *