Kompanija Henkel Srbija podržala i pokrenula brojne društveno odgovorne projekte u 2021. godini

Henkel Srbija: Društveno odgovorno poslovanje već 145 godina

Kompanija Henkel Srbija podržala i pokrenula brojne društveno odgovorne projekte u 2021. godini

Društvena odgovornost je 145 godina među Henkelovim ključnim vrednostima, tj. od samog osnivanja. Pod terminom korporativno građanstvo, izgrađena je na četiri oslonca koja obuhvataju korporativno volontiranje – MIT inicijativu, društvena partnerstva sa organizacijama koje se bave temama od javnog značaja, angažman brendova zasnovan na Strategiji održivosti i pomoć zajednicama u urgentnim situacijama.

Spomenuta MIT inicijativa (Make an Impact on Tomorrow – Utiči na sutrašnjicu) pruža mogućnost svim zaposlenima da prijave projekte od značaja za lokalnu zajednicu, volontiraju u njihovoj realizaciji i tako doprinesu unapređenju nauke, kulture, obrazovanja, sporta, zaštiti životne sredine i zdravlja. Od 2007. godine do danas u okviru MIT inicijative u Srbiji realizovano je 180 projekata, u vrednosti više od 500.000 evra. Tokom 2021. godine za MIT projekte odvojeno je 50.000 evra, a podrška je usmerena za: nabavku vozila za „BELhospice” centar, nabavku 56 bolničkih ležajeva za Specijalnu bolnicu za celebralnu paralizu u Beogradu, rekonstrukciju toaleta u vrtiću „Golub mira” u Kruševcu, nabavku rekvizita za dvorište vrtića „Sveti Sava” na Čukarici, nabavku sprava za vežbanje za dečji košarkaški klub „Blokovi” na Novom Beogradu, donaciju Ceresit materijala za izgradnju inkluzivnog poslovnog centra za mlade „Nova industrija” u Kruševcu, donaciju opreme za dečje biciklističko udruženje „Zvezdarica”, reparaciju podova u nekoliko prostorija „Udruženja za mišićne i neuromišićne bolesti Topličkog okruga”, nabavku pametnih tabli i projektora za predškolsku ustanovu „Boško Buha” u Inđiji, a dodatni MIT projekti očekuju se i u narednom periodu.

Tokom 2020. godine Henkelov poslovni sektor Deterdženti i kućna hemija pokrenuo je ekološki projekat „Volim reku, a ti?”. Tom prilikom očišćeno je 650kg otpada sa 4 lokacije u Srbiji, a projekat je već nakon prve sezone dobio nagradu za društvenu odgovornost „Đorđe Vajfert” od Privredne komore Srbije. Ove godine projekat je dodatno unapređen proširenjem lokacija, pa je od kraja jula do kraja septembra očišćeno 6 vodenih površina naše zemlje: jezero Ćelije kod Kruševca, Zavojsko jezero kod Pirota, Gradsko jezero u Beloj Crkvi, Zobnatičko jezero kod Bačke Topole, jezero Perućac kod Bajine Bašte i beogradska Ada Ciganlija. Zahvaljujući saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije uklonjeno je skoro 3 tone otpada iz vodenih bogatstava naše zemlje, a usled povoljnije epidemiološke situacije i zaposleni Henkela su učestvovali u čišćenju priobalja jezera Ćelije kod Kruševca.

Zajedno sa brendom Ceresit, kompanija Henkel nastavila je da pruža podršku Fondaciji Novak Đoković u izgradnji vrtića i misiji da svako dete u Srbiji ima uslove za kvalitetno obrazovanje u ranim godinama. U oktobru je otvoren prvi vrtić u selu Stopanja kod Trstenika, a u decembru je otvoren i vrtić u Topoli. Brend Ceresit je tokom decembra donacijom materijala podržao Udruženje roditelja nestalih beba Beograda pri izradi murala „Čuješ li zaista naš plač?”, posvećen nestalim bebama u Srbiji.

Kako bi učinila novogodišnje praznike lepšim, Henkel se sa poslovim sektorom Deterždenti i kučna hemija treću godinu zaredom pridružio tradicionalnom humanitranom takmičenju kićenja jelke u hotelu Hyatt Regency Belgrade. Henkelova jelka inspirisana junakom Harijem Poterom proglašena je od strane žirija za pobednika. Sredstva od učešća namenjena su Fonaciji Novak Đoković. Henkel je Fondaciji donirao i proizvode za tradicionalni projekat dodele paketića za decu iz osetljivih grupa.

Kompanija Henkel pokrenula je akciju za podršku organizaciji SOS Dečija sela Srbija, pod sloganom „Uživajte zajedno i podelite obrok”. Cilj akcije bio je da se obezbede obroci socijalno-ugroženim porodicama koje su uključene u rad Centara za podršku porodici u Beogradu, Nišu i Kraljevu, kao i mladima uzrasta od 16 do 30 godina koji imaju status dece bez roditeljskog staranja i aktivni su korisnici Centra „Jaki mladi” u Beogradu. Direktnu podršku pružali su svi potrošači kupovinom Mer i Somat proizvoda u periodu od 11. oktobra do 14. novembra, a nakon završene akcije kompanija Henkel donirala je 5.000 evra i proizvode iz svog asortimana organizaciji SOS Dečija sela Srbija.

Henkel i ove godine pruža podršku u urgentnim situacijama, pa je u cilju sprečavanja koronavirusa i prateći svoju posvećenost da pomogne zdravstvenim radnicima donirao higijenske proizvode Opštoj bolnici u Kruševcu, COVID bolnici u Kruševcu i Klinici za pulmologiju, Kliničkog centra u Beogradu. Od marta 2020. godine kompanija Henkel donirala je blizu 500.000 evra za pomoć zdravstvenom sistemu i najstarijim sugrađanima sa najnižim primanjima kao podršku za vreme trajanja pandemije.

Kao priznanje za podršku u toku pandemije Crveni krst je kompaniji Henkel uručio nagradu „Čari čovekoljublja” u kategoriji preduzeće koje je dalo najveći doprinos u rešavanju problema zajednice i društva u kome obavlja svoje poslovanje.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.