Eco Product: Želeli smo da napravimo nešto sopstvenim rukama

Eco Product

Eco Product: Želeli smo da napravimo nešto sopstvenim rukama

Iz Eco Producta su nam ispričali sa kojim su se poteškoćama susretali na početku svog poslovnog puta, ali i koje lepe uspomene pamte, kakvi su njihovi planovi za budućnost i koliko trenutna situacija može poremetiti planove.

Potrošači nas prepoznaju po samoj ambalaži, ali i zaštitnom znaku koji je u paleti proizvoda prisutan punih 11 godina, a to je detelina sa četiri lista.

Eco Product

Kako se rodila ideja vezana za Eco Product i kako ste se odlučili da pokrenete sopstveni biznis?

Ideja se rodila pre 11 godina. Kreativna misao je bila da napravimo nešto sopstvenim rukama. Rešili smo da se oprobamo u starom zanatu – ručnoj izradi sapuna.

Šta je bilo najteže prilikom pokretanja sopstvenog posla, a koja bi bila Vaša najlepša uspomena iz tog perioda?

Kada se pokreće sopstveni biznis sa malim i ograničenim finansijskim sredstvima, onda je u početku sve teško, a naročito probiti se i pozicionirati na tržištu, sa mnoštvom istih ili sličnih proizvoda, te opstati na njemu. Zahvaljujući kvalitetu, imamo verne i zadovoljne potošače svih ovih godina. Najlepša uspomena iz tog perioda je naša upornost da u poslu za koji smo se opredelili uspemo, bez obzira na prepreke i teškoće.

Ako biste mogli da vratite vreme, postoji li nešto što biste uradili drugačije?

Ništa ne bismo uradili drugačije, sve ima svoje čari. Sve je onako kako i treba da bude.

Koji je bio prvi proizvod u vašem asortimanu i kako on danas predstavlja vašu kompaniju?

Naš prvi proizvod je sapun od kozjeg mleka i taj proizvod i dan danas ponosno predstavlja našu firmu. Posedujemo sertifikat za brend i pravo na znak Najbolje iz Vojvodine. Takođe, sapun po našem receptu je u Nemačkoj dobio sertifikat Sehr Gut.

Eco Product

Koliko proizvoda obuhvata vaš asortiman danas i navedite nam one koji su najzanimljiviji potrošačima?

Asortiman obuhvata dvadesetak verzija sapuna sa istom osnovom, kozje mleko sa raznim dodacima, koji su 100% prirodni. Potrošačima su najzanimljiviji sa dodatkom lavande, meda, biljnog uglja. Sve o sapunima možete pogledati na našem sajtu.

Po čemu vas potrošači prepoznaju, tj. šta je vaš zaštitni znak i da li ste ga kreirali svesno?

Potrošači nas prepoznaju po samoj ambalaži, ali i zaštitnom znaku koji je u paleti proizvoda prisutan punih 11 godina, a to je detelina sa četiri lista. Kreirali smo ga vrlo svesno i promišljeno.

Eco Product

Koliko trenutna situacija utiče na razvoj vaše delatnosti?

Trenutna situacija, koja nažalost, traje veoma dugo, utiče negativno na celokupnu poslovnu aktivnost, gotovo da ne postoji privredna grana koju nije pogodila ova teška situacija. Osnovne sirovine, poskupele su za 60%, što se nepovoljno odražava na prometnu sferu.

Možete li nam reći koliko je, prema vašem mišljenju, važna uloga onlajn prodaje u današnje vreme, a koliko društvene mreže doprinose prodaji i marketingu vaših proizvoda?

Svakako da je onlajn prodaja izuzetno važna u današnje vreme. Menjaju se trendovi načina kupovine, a i zbog trenutne situacije, čovek je prinuđen na takvu vrstu kupovine. Takođe, društvene mreže značajno doprinose prodaji i marketingu naših proizvoda.

Kakvi su vaši planovi na polju razvoja novih proizvoda u toku narednog perioda?

Naši planovi su veoma ambiciozni u pogledu razvoja novih proizvoda. Plan nam je da uvećamo asortiman sa novom linijom drugačijih vrsta proizvoda.

Šta je ono što biste preporučili svima onima koji planiraju da se upuste u sopstveni biznis?

Svima onima koji planiraju da se upuste u sopstveni biznis, preporučujemo da budu uporni, strpljivi, da ne odustaju i da kvalitet koji postignu, održavaju.

Eco Product



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *