Čuvarkuća – Kupci vole domaće proizvode

cuvarkuca-s-ms

Čuvarkuća – Kupci vole domaće proizvode

Proizvodi „Mlekare Šabac” deo su projekta Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji” i sa ponosom će poneti žig „Čuvarkuća” koji predstavlja potvrdu kvaliteta mlečnih proizvoda stvorenih u Srbiji i što je najbitnije – proizvedenih u potpunosti od domaćih resursa. Iskustvo ove kompanije je da kupci u Srbiji vole da kupuju domaće.
„Visokokvalitetno sirovo mleko otkupljujemo od 700 domaćih farmera, čime ih osnažujemo da ostanu na selu i razmenjujemo sa njima sva iskustva koja smo decenijama sticali u mlekarstvu. Naš slogan ’100% naša – Mlekara Šabac’ podrazumeva da je kompanija 100 odsto zasnovana na domaćem kapitalu, sirovinama, resursima i znanju, čime dokazujemo da je održivo poslovanje moguće u srpskoj privredi”, ističe Maja Bađin Georgijević, direktorka korporativnih komunikacija „Mlekare Šabac”.

„Kupci vole da kupuju domaće proizvode, posebno one koji imaju garanciju visokog kvaliteta i one koji imaju značajnu prepoznatljivost u regionu, jer mi izvozimo na 14 tržišta, tako da smo sigurni da će ‚Čuvarkuća’ dodatno doprineti popularnosti proizvoda”, dodaje Bađin Georgijević.

Tokom pandemije cilj Mlekare Šabac bio je pre svega, osigurati da su svi zaposleni u kompaniji budu sigurni i bezbedni. Proizvodnju i opšte poslovanje prilagodili su potrebama tržišta i propisanim merama. Fokusirali su se na pomoć široj zajednici, pa su, na početku borbe sa pandemijom, umesto u promociju novih voćnih jogurta, 100.000 evra uložili u donacije robe i zaštitnih maski bolnicama, medicinskim radnicima, penzionerima, kolegama i Vojsci Republike Srbije, koja im je, tim povodom, uručila priznanje.

Izvor: pks.rs



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *