Bokal i lavor ujedinili Metalac i Konstraktu na humanitarnom cilju
Pod sloganom „Uključi se, da nam deca budu zdrava”, kompanija Metalac još jednom skreće pažnju koliko je važna briga i odgovornost prema društvu i okruženju u kome živimo, ovoga puta uz punu podršku našeg evrovizijskog predstavnika Ane Đurić Konstrakte
Već dve decenije Metalac ima jasnu politiku i projekte kada je reč o društvenoj odgovornosti. Osnivanje Fondacije 2006. godine samo je dodatno potvrdilo kompanijsku filozofiju i ponašanje prema lokalnoj zajednici i okruženju u kom posluje. Sve aktivnosti su prvenstveno usmerene na porodicu, decu i omladinu. Stoga nije čudno da jedna neobična povezanost ove kompanije, lavora, bokala i umetnice koja nikog nije ostala ravnodušnim, dobija humanitarni epilog.
Počelo je kao zanimljiva komunikacija na društvenim mrežama, a završiće se sa 2,5 miliona dinara donacije Nacionalnom udruženju za roditelje dece obolele od raka (NURDOR).
Naime, u dogovoru sa predstavnicom Srbije na Evroviziji Anom Đurić Konstraktom, kompanija Metalac je proizvela limitiranu seriju setova emajliranih lavora i bokala, istih kao što je umetnici poklonjeno za nastup u Torinu, sa odlukom da sav očekivani prihod od 2.5 miliona dinara uloži u zdravlje najmlađih koji boluju od najteže bolesti.
– Metalac je od samog početka svestan da mu se ponovo desilo čudo na društvenim mrežama i da toga sigurno ne bi bilo da nije reč o uspehu Konstrakte i njene pesme. Procenili smo da je najpoštenije da kao društveno odgovorna kompanija ovu priču zaokružimo zajedničkim humanitarnim gestom – izjavila je ovim povodom Jelena Mijatović, direktorka Metalac Digitala.
I tako su se, sada već poznati bokal i lavor, ovoga puta sa humanitarnom namerom, ponovo zavrteli u pogonu Metalca, iako se nisu proizvodili 30 godina.
Humanitarna akcija Metalca i Konstrakte započela je objavom 18. aprila, a završava se 15. maja. Iz kompanije poručuju da je ostalo još osamdesetak setova.
I naš portal se pridružuje pozivu „Uključi se, da nam deca budu zdrava”.