Beograd u Srbiji, Srbija u Beogradu

Belgrade-Port-01Upoznaj svoju zemlju da bi je voleo – mudrost koju, nažalost, ne primenjujemo u praksi. Srbija je zemlja s prelepim planinama, živopisnim rekama, autentičnim folklorom i kulturom koji su nastali mešanjem tekovina raznih civilizacija koje su postojale na ovim prostorima. Ove, ali i mnoge druge atrakcije, nedovoljno su eksploatisane kako od stranih, tako i od domaćih turista.

U želji da promeni ovakvo stanje udruženje „Moja Srbija“ je kreiralo projekat „Pokreni se“. Kroz ovaj projekat građani Srbije će se upoznati sa konkretnim destinacijama i manifestacijama u zemlji, kao i sa potencijalima za kvalitetno organizovanje odmora i rekreacije. „Želimo da Srbija bolje razvije i primerenije iskoristi svoje turističke kapacitete i da poboljša svoju kulturno-zabavnu ponudu za domaće i strane goste. Posebno nam je stalo da mladi razviju ljubav prema putovanju i avanturama unutar svoje sopstvene zemlje“, kaže projekt menadžer Moje Srbije, Uroš Delić.

Za dobar i kvalitetan odmor nisu neophodna daleka i skupa putovanja u egzotične zemlje. Građani Srbije mogu dobro da se provedu i relaksiraju u svojoj zemlji, uz pun kvalitet odmora, a po daleko pristupačnijim cenama. „Srbija ima odlične turističke kapacitete u kojima možete uživati uz minimum troškova i maksimum lepog osećanja“, poručuju iz udruženja „Moja Srbija“.

„Pokreni se“ nudi konkretne ideje: gde otići, šta posetiti, koja jela i pića degustirati, na kojim festivalima i manifestacijama ćete naći zagarantovan provod. Ovaj projekat će pomoći svakom turisti da kreira sadržajan i zanimljiv odmor, vikend ili praznik. „Našim sunarodnicima predlažemo i odlazak na dnevne izlete u okolinu mesta u kome žive koji se mogu organizovati praktično bez bilo kakvih novčanih sredstava. Da bismo naše građane zainteresovali da što više putuju po svojoj zemlji, ove godine ćemo sprovesti i akciju Beograd u Srbiji, Srbija u Beogradu“, kaže Uroš Delić.

Realizacijom ovog projekta se može postići višestruka korist. Ona se, pre svega, ogleda u unapređenju turizma kao jedne od perspektivnih privrednih grana Srbije. Sa druge strane, korist je u edukaciji građana o sopstvenoj zemlji, upoznavanju sa različitim sredinama i aktivno provedenom slobodnom vremenu.

„Ako želimo da naše turističke destinacije postanu atraktivne stranim gostima, pre svega ih moramo približiti građanima Srbije“, objašnjavaju u udruženju „Moja Srbija“.

Sedam dana u Srbiji

Aranžmani Sedam dana u Srbiji su osmišljeni u skladu sa tri važne činjenice. Prvo je podatak da je domaći turizam u opadanju, a da je, uz malo dobre organizacije i odgovarajuće ponude, moguće realizovati veliki broj putovanja, obilazaka i izleta. Na taj način se omogućuje aktivan odmor sa puno zanimljivosti, zabave, lepih doživljaja, novih iskustava i ukusa.

Druga važna činjenica je da moderan turizam zahteva drugačiji tip odmora, kojim će se gostima ponuditi niz raznovrsnih sadržaja i ispunjen svaki dan putovanja. Ovu tendenciju svetskog turizma želimo da prenesemo i u turističku ponudu Srbije, te aranžmani Sedam dana u Srbiji nude detaljno isplaniran svaki dan turističkog obilaska.

Treće je izuzetno nizak standard građana Srbije. Ovaj aranžman je predlog putovanja koje svako može da organizuje u sopstvenoj režiji i da sa svojom porodicom i prijateljima doživi nezaboravne trenutke.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *