Podkast „Dobročinitelj“, epizoda 3
Učestvuje: Aleksandar Car, Institut “Mihajlo Pupin“
Voditelj: Miloš Lazić
Tema: Solarne elektrane.
O solarnim elektranama, šta je potrebno za njihovo postavljanje i zašto je značajan novi konkurs kompanije NIS u okviru akcije “Zajednici zajedno“, koji se bavi zelenom energijom..
Podkast: Dobročinitelj
Podkast „Dobročinitelj“, epizoda 2
Učestvuju: Milica Popović, Delez Srbija i Srđan Budimčić, Banka hrane Vojvodina
Voditelj: Miloš Lazić
Tema: Doniranje hrane i vredne ruke volontera.
O dobročiniteljskim akcijama kompanije Delez, o radu i zalaganju volontera Banke hrane Vojvodina, o saradnji koju imaju Delez i BHV i njihovim daljim planovima, saznajte u novoj epizodi podkasta “Dobročinitelj“.
Podkast: Dobročinitelj
Podkast „Dobročinitelj“, epizoda 1
Učestvuju: Sanja Janković i Milan Ristić iz udruženja „Moja Srbija“
Voditelj: Miloš Lazić
Tema: O akciji Dobročinitelj, kako je nastala, ko su dosadašnji dobitnici i šta su budući planovi; o podsticаnju organizacija i pojedinaca u Srbiji da ulažu u razvoj zajednice u kojoj žive i rade, da čuvaju životnu sredinu, kao i da pomažu građanima kojima je pomoć neophodna.
Podkast: Dobročinitelj
Akcija „Dobročinitelj”: Podsticanje društvene odgovornosti i dobrih dela u Srbiji
Akcija „Dobročinitelj”, organizovana od strane udruženja „Moja Srbija”, u saradnji sa Centrom potrošača Srbije i uz podršku Grada Beograda, predstavlja jednu od ključnih inicijativa u oblasti društvene odgovornosti. Ova akcija ima za cilj podsticanje organizacija, kompanija i pojedinaca da aktivno učestvuju u razvoju zajednice, zaštiti životne sredine i pomoći onima kojima je to najpotrebnije. „Dobročinitelj” je priznanje koje prepoznaje i nagrađuje napore onih koji se zalažu za bolju i humaniju Srbiju.
Priznanje „Dobročinitelj” je deo šire kampanje „Najbolje u Srbiji”, koja uključuje i akcije „Moj izbor” i „Miljenik potrošača”. Dok „Moj izbor” promoviše domaću proizvodnju i ističe najbolje domaće proizvode, „Miljenik potrošača” se fokusira na kvalitet proizvoda i usluga, naglašavajući najkvalitetnije brendove na tržištu. U ovom kontekstu, „Dobročinitelj” se izdvaja kao inicijativa posvećena promociji društvene odgovornosti i dobrih dela.
Cilj akcije „Dobročinitelj” je da inspiriše kompanije da budu društveno odgovorne i da doprinesu poboljšanju kvaliteta života svojih zaposlenih, njihovih porodica i zajednice. Ova akcija, takođe, ohrabruje pojedince da učine dobra dela, bilo kroz volonterski rad, donacije ili druge oblike pomoći. Učešće u akciji „Dobročinitelj” nije samo prilika za sticanje priznanja, već i za stvaranje pozitivnog uticaja na društvo.
Pričanje o dobrim delima je suštinski deo akcije „Dobročinitelj”. Udruženje Moja Srbija poziva sve zainteresovane da podele priče o svojim društveno odgovornim aktivnostima. Ukoliko vaša firma ili organizacija učestvuje u društveno odgovornim akcijama, možete podeliti te informacije sa nama. Vaše priče će biti objavljene na sajtu Dobročinitelj.rs, kao i na portalu MojaSrbija.rs, društvenim mrežama ili u magazinu „Moja Srbija”.
Tekstovi koje nam šaljete treba da sadrže između 1.000 i 4.000 karaktera i najmanje jednu fotografiju. Materijale možete dostaviti na adresu redakcija@MojaSrbija.rs. Sve objave su besplatne i namenjene su promovisanju dobrih dela i društvene odgovornosti.
Uz to, od sada nas možete pratiti i na YouTube kanalu @Moja.Srbija i u okviru podkasta „Dobročinitelj”, gde ćemo ugostiti veliki broj dobročinitelja i pričati o mnogim dobrim delima.
Budimo zajedno nosioci pozitivnih promena i društvene odgovornosti!
Da se DOBRO čuje!