Zlatiborac, dokazano autentičan

Zlatiborac

Zlatiborac, dokazano autentičan

„Zlatiborac“ je srpska kompanija koja je nastala očuvanjem tradicije pravljenja suvomesnatih delikatesa, a koja se vekovima prenosi sa kolena na koleno, u okviru porodice Stojanović. Već šesta generacija Stojanovića predano čuva, neguje i nastavlja tradiciju predaka. Nadaleko čuveni srpski delikatesi nastali su prema autentičnim receptima i upravo taj spoj je učinio Zlatiborac jedinstvenim u oblasti suvomesnatih proizvoda. Tajna se otkriva već u imenu: kompanija neguje tradiciju koja je otpočela pre više od jednog veka u porodici Stojanović, na veličanstvenoj planinskoj lepotici – Zlatiboru. Pogodna klima sela Mačkat, na 750 metara nadmorske visine, kao i čuvena ruža vetrova koja se ukršta iznad ovog bisera među selima Srbije, deo su zasluge za ukus i kvalitet prepoznatljivih delikatesa. „Zlatiborac“ je danas vodeća kompanija na tržištu Srbije u kategoriji trajnih suvomesnatih proizvoda, koja je uspela da tradicionalni način proizvodnje i sušenja mesa na bukovom drvetu ugradi u savremeni proizvodni pogon.

Kompanija upošljava mahom mlade, obrazovane i posvećene ljude. Pored toga što je lider na domaćem tržištu, Zlatiborac je odlično pozicioniran i na inostranim tržištima. Osim što svoje proizvode izvozi na tržišta zemalja u regionu – Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije, Zlatiborac se veoma uspešno pozicionirao i na tržištima Rusije, Belorusije, Kazahstana, Azerbejdžana.

Vrhunski kvalitet proizvoda svedoči i odnedavno započet izvoz u zemlje Evropske unije. Od svog osnivanja, kompanija Zlatiborac neprestano ulaže u optimizaciju i standardizaciju svog proizvodnog procesa. Rezultat tih ulaganja je posedovanje najznačajnijih sertifikata koji svedoče kvalitet u lancu proizvodnog procesa. Ova kompanija poseduje HCCP, GOST-R i HALAL sertifikat.

Pored toga, kvalitet svedoče i brojne nagrade koje je kompanija do sada dobila.

Nemačko poljoprivredno društvo, jedana od najrespektabilnijih institucija za ocenu kvaliteta i ukusa prehrambenih proizvoda, već pet godina zaredom nagrađuje kompaniju „Zlatiborac“ za kvalitet proizvoda na godišnjim takmičenjima „Ham and Sausage Quality Competition“ na kojima svake godine učestvuje preko 30 000 proizvoda iz celog sveta. Proizvodi koji nose pečat Zlatiborca osvojili su preko 36 medalja za vrhunski kvalitet proizvoda.

Da Zlatiborac suvereno vlada domaćim tržištem u svojoj kategoriji potvrđuju i priznanja koja stižu od potrošača. Pet godina zaredom potrošači nagrađuju ove proizvode kao omiljene u kategoriji „Meso i mesne prerađevine“ zlatnom medaljom „Moj izbor“. Malo koja kompanija se može pohvaliti balansom cene i kvaliteta. Zlatiborac može. To potvrđuje nedavno dobijena nagrada potrošača „Best Buy Award“ 2015/2016 za najbolji odnos cene i kvaliteta u kategoriji trajnih salama. Tu je još preko 100 zlatnih medalja za kvalitet koje je dodelio Novosadski sajam, Gran pri biznis partner 2010. i 2013. i Zlatna medalja za kvalitet proizvoda „World food Ukraine“ 2013. godine.

Važno je reći da kompanija „Zlatiborac“ svakodnevno brine o društvenoj zajednici, neguje i ističe značaj društveno odgovornog poslovanja. Doprinos društvu ispoljava se kroz brojne donatorske, sponzorske i humanitarne aktivnosti. Do početka ove godine kompanija „Zlatiborac“ realizovala je preko 100 donacija, a od aprila 2014. godine njihovi proizvodi su zvanična hrana Olimpijskog tima Srbije.

————————————————–

Ostavite svoj komentar na Twitter-u:

[rotatingtweets screen_name=’mojasrbija_rs’ include_rts = ‘1’ show_follow = ‘1’ links_in_new_window = ‘1’ tweet_count = ’10’]

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *