Začin C – lider visokog kvaliteta

Začin C

Začin C je neprikosnoveni lider visokog kvaliteta

Kulinarski asortiman kompanije Nestlé za svakodnevne potrebe potrošača nudi široku paletu začinskih proizvoda, kao što su raznovrsni C monozačini (biberi, beli luk, lovorov list, origano, slatka paprika i cimet) i C univerzalni začini, tradicionalni i sa ukusom piletine.

Začin C je neprikosnoveni lider visokog kvaliteta, kako volumenski, tako i vrednosno, sa 45,9% vrednosnog tržišnog učešća, koji pruža jedinstven ukus jelima i čini neizostavni deo domova u Srbiji, sada blizu 40 godina. Pored konstantnog ulaganja u kvalitet ovog proizvoda, rast tržišnog učešća osiguravamo i kroz besprekornu distribuciju, kao i kroz aktivnosti usmerene ka našim potrošačima, uvek obraćajući posebnu pažnju na njihove potrebe. Ovo upravo pokazuje i podatak da Začin C ima 61% lojalnih potrošača, kao i činjenica da se njihov broj povećava iz godine u godinu.

Dodatno, sa Začinom C se u Srbiji napravi skoro milijardu obroka godišnje, što predstavlja najvrednije priznanje i podstrek da nastavimo da posvećeno unapređujemo kvalitet ove jedinstvene mešavine pažljivo biranih, i potrošačima dobro poznatih, začina i sušenog povrća.

U 2016. godini, Začin C je šesti put zaredom prepoznat od strane potrošača u Srbiji kao omiljeni domaći proizvod u kategoriji „Supe, brašno i dodaci jelima“, o čemu govori dobijeno priznanje „Moj izbor 2016“, Udruženja Moja Srbija i Privredne komore Beograd.

Dodatno, kako je upotreba digitalnih kanala sve učestalija, sa ljubiteljima Nestlé kulinarskog asortiman skoro svakodnevno delimo interesantne recepte, ideje za nedeljni ručak, kao i savete u vezi sa kuvanjem i pripremom hrane putem lako dostupnih kanala. Tako smo u aprilu prošle godine kreirali jedinstvenu platformu pod nazivom „mojrecept“ dostupnu na Facebook, Instragram i YouTube kanalu, a nedavno smo otišli i korak dalje, i počeli sa objavljivanjem video recepata koji su u kratkom intervalu postali veoma popularni sa oko 2 miliona pregleda.


1 Istraživanje Nielsen DJ17 – period DJ17, Value share 45,9%
2 BHT-Brand Health Tracker 2016, Category users 18-65

 


Ostavite svoj komentar na Twitter-u:

[rotatingtweets screen_name=’mojasrbija_rs’ include_rts = ‘1’ show_follow = ‘1’ links_in_new_window = ‘1’ tweet_count = ’10’]

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *