Vip mobile – Druga priča na tržištu mobilnih komunikacija

Vip-sajt-fin

Vip mobile

Vip mobile je treći  mobilni operater u Srbiji i član Telekom Austrija Grupe, koja ima oko 23 miliona korisnika u osam zemalja regiona i poznata je kao lider u inovacijama. Svoje poslovanje na tržištu Srbije kompanija Vip započela je u junu 2007. godine i do sada je zaposlila više od  900 domaćih stručnjaka.  Za manje od 7 godina poslovanja Vip ima preko 2  miliona aktivnih korisnika i zauzima 21.1% učešća na tržištu mobilnih telekomunikacija. Ovako brz uspon pokazuje da je Vip u Srbiji prepoznat kao operater koji nudi najbolji odnos cene i kvaliteta usluga na tržištu.

Vip od početka poslovanja intenzivno gradi najsavremeniju mobilnu mrežušto je rezultiralo činjenicom da je jedini operater u Srbiji čiji je odličan kvalitet mreže 2011. potvrđen sertifikatom Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Kompanija je pobednik i prvog nezavisnog testa merenja kvaliteta mobilnih mreže za 2011. i 2012. godinu koje je organizovao časopis „connect“ u saradnji sa P3 Communications. U februaru 2011. godine Vip je predstavio prvu mobilnu širokopojasnu (broadband) mrežu u Srbiji zasnovanu na naprednoj HSPA+ tehnologiji, koja korisnicima omogućava izuzetno brz mobilni internet na mobilnim uređajima i u ovom trenutku obuhvata čak 72% populacije.

Kompanija Vip je do sada uložila više od 800 miliona evra kapitalnih investicija u kupovinu licence, širenje mreže, nabavku i implementaciju najsavremenije opreme, otvaranje sopstvenih radnji širom Srbije, edukaciju zaposlenih i marketinške aktivnosti, što je čini najvećom grinfild investicijom u Srbiji do sada.

S obzirom na to da je najmlađi operater na tržištu, Vip neguje duh pravog izazivača i uvek se trudi da pokrenu tržište time što će prvi ponuditi najinovativnije proizvode i usluge. Kao strateški partner Vodafona, Vip je prvi u Srbiji uveo BlackBerry uređaje namenjene poslovnim korisnicima. Nešto kasnije Vip je lansirao i Android smart telefone a potom prvi u regionu organizovao konkurse za razvoj domaćih mobilnih aplikacija i u ponudu uvrstio inovativne tablet uređaje.

Osim pružanja  novog doživljaja mobilne telefonije, Vip  od dolaska na tržište  podržava mlade ljude  koji postižu vrhunske rezultate i koji imaju, kao i sama kompanija, snažan takmičarski duh,  želju za uspehom,  smeli su i različiti i od drugih.  Vip je pre šest godina  pokrenuo niz  projekata dugoročne saradnje, među kojima je možda najpoznatije partnerstvo sa Odbojkaškim savezom Srbije, u dvoranskoj i odbojci na pesku. Takođe, od 2008. godine Vip je generalni sponzor i Beogradskog festivala igre, manifestacije zbog koje naš glavni grad svakog aprila postaje svetska prestonica savremene igre.

Vip ima jasnu strategiju da uvek posluje kao društveno odgovorna kompanija i tako pokreće pozitivne promene u društvu i doprinosi poboljšanju kvaliteta života u Srbiji. Kompanija je član Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija u Srbiji i jedan od osnivača Foruma poslovnih lidera, koji se bave zajedničkim pitanjima društveno odgovornog poslovanja.U cilju razvitka ekološke svesti i motivisanje građana Srbije na preduzimanje sopstvenih koraka u zaštiti životne sredine, kompanija Vip mobile u januaru 2012. godine pokrenula je program zaštite životne sredine pod nazivom „Vip ekomotivacija“ i preuzela sponzorstvo „Green Festa“, najzanimljivije domaće smotre zelene kulture. Među značajnije projekte iz oblasti društveno odgovornog poslovanja spada i „Budi Vip student“, u okviru koga već sedam generacija najboljih studenata dobija letnju praksu u kompaniji i stiče  iskustvo u jednoj od najuspešnijih kompanija u zemlji. S obzirom na to  da je Vip već dva puta proglašen za jednog od tri najbolja poslodavca u zemlji po anketama veb portala Infostud, jasno je koliko ovakva prilika ima značaj za studente.

 

Kompanija Vip mobile pre svega ima za cilj da promeni postojeća pravila ponašanja na tržištu telekomunikacija u Srbiji i uvreženo mišljenje da su svi operateri isti. Upravo zato Vip i posluje pod sloganom „Vip. Druga priča“, kojim šalje poruku o sebi kao o suštinski drugačijem operateru koji zaista brine o potrebama svakog svog korisnika.

Vip je ponosni nosilac priznanja potrošača Srbije „Moj izbor“ za najomiljenije domaće proizvode i brendove u kategoriji internet i telekomunikacije. To je još jedan dokaz da građani cene trud kompanije Vip i njenih zaposlenih da podižu standard mobilnih komunikacija na tržištu.

Više informacija na www.vipmobile.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *