Turistička organizacija Beograda

Uspešna promocija Beograda u Ljubljani

Turistička organizacija Beograda, u okviru ovogodišnje kampanje u gradovima regiona, uspešno je predstavila turističke i kulturne vrednosti Beograda na turističkom tržištu Slovenije.

Promotivne aktivnosti su obuhvatale izvođenje monodrame „Moj otac Vuk Karadžić“ u Parohijskom domu u Ljubljani, povodom dvesta godina od prvog Vukovog izdanja „Srpskog riječnika“. Uz pomoć savremenih audio vizuelnih efekata, prikazan je dokumentarni materijal i deo arhive porodičnih fotografija, što je uz taktove starogradskih muzičkih numera izazvalo veoma pozitvne reakcije publike.

Na Prešernovom Trgu, u centru slovenačke prestonice, priređen je kulturno umetnički program na otvorenom prostoru, u kom su pored stanovnika Ljubljane uživali i mnobrojni turisti. Umetničko udruženje „Ornament“ je izvelo folklorne igre i mini predstavu. Poslovne aktivnosti su nastavljene večernjim programom pod nazivom „Srpsko veče“ koje je bilo namenjeno predstavnicima turističke privrede Slovenije.

Promocija Beograda u Ljubljani je realizovana u saradnji sa Turističkom zajednicom Ljubljane. Pored posete ovom gradu, u narednom periodu se planiraju aktivnosti i u drugim slovenačkim gradovima.

Turisti iz Slovenije predstavljaju važno turističko tržište za Beograd imajući u vidu da se po brojnosti nalaze na top 10 listi turista u Beogradu, sa stabilnim procentom rasta i da se frekventno vraćaju na gradski gradki odmor u naš grad.