Telekom Srbija Moj izbor za društvenu odgovornostTelekom Srbija je dobitnik priznanja Moj izbor 2014 za društvenu odgovornost, za akciju „Kada voziš parkiraj telefon!“

Akcija „Kada voziš, parkiraj telefon!“ kompanije Telekom Srbija, je pokrenuta u cilju podizanja svesti vozača o opasnostima u saobraćaju usled korišćenja mobilnih telefona.

U prilog važnosti ove akcije govore i statistički podaci da razgovor telefonom tokom vožnje povećava rizik od saobraćajne nezgode četiri puta, a pisanje poruka čak osam puta. Vozač koji tokom vožnje koristi mobilni telefon ponaša se kao da je pod dejstvom alkohola, reaguje sporije i ne registruje detalje u saobraćajnoj situaciji.

„Telekom Srbija je ponosan na ovu kampanju, ali i na činjenicu da je pokrenuvši ovo pitanje i samu kampanju Kada voziš, parkiraj telefon! pokazao da je opšte dobro društva stavio iznad svog profita. To na najbolji način govori o iskrenim namerama sa kojim smo ušli u ovaj projekat. Iskoristila bih priliku da se zahvalim našim partnerima sa kojima smo naporno radili kako bi kampanja izgledala ovako kako danas izgleda, Upravi saobraćajne policije i Srpskom komitetu za bezbednost saobraćaja”, istakla je na svečanoj dodeli nagrada direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija Marija Bošković.