TOS TOB

Turistička ponuda Srbije predstavljena u Grčkoj

U Atini je 8. novembra održan poslovni događaj na kom je predstavljena turistička ponuda Beograda i Srbije za grčke turoperatore i agencije, u organizaciji naše Nacionalne avio kompanije Er Srbija i Atinskog internacionalnog aerodroma.

Na događaju koji je okupio predstavnike najvećih i najznačajnijih turističkih agencija iz Grčke, predstavljen je nov model poslovanja kompanije Er Srbija za rad sa agencijama, kao i ponuda Beograda i Srbije za turističko tržište Grčke. Turistička organizacija Beograda i Nacionalna turistička organizacija Srbije su kroz prezentacije i video materijale predstavili aktuelnosti i novine u turističkoj ponudi, sa fokusom na nove smeštajne kapacitete, turističke atrakcije, kulturne, sportske i zabavne manifestacije i druge elemente značajne za kreiranje turističkih paketa za Beograd i Srbiju.

U nastavku promotivnih aktivnosti na turističkom tržištu Grčke, Turistička organizacija Beograda od 10. do 12. novembra učestvuje kao izlagač na 33. Međunarodnom sajmu turizma „Philoxenia 2017“ u Solunu.

Zahvaljujući podršci Ambasade Republike Srbije u Grčkoj, Turističkoj organizaciji Beograda je obezbeđen besplatan izlagački prostor na sajmu, koji je najveći i najznačajniji internacionalni sajam turizma u Grčkoj. Posetioci štanda imaju prilike da se detaljnije upoznaju sa ponudom Beograda za kratki gradski odmor, a kroz info promo materijale prezentovane su turističke atrakcije Beograda, kulturne i sporstke manifestacije, kao i ponuda za novogodišnje praznike u Beogradu. Uz brojne održane sastanke sa poslovnim partnerima iz Grčke, u toku su i unapred zakazani sastanci sa turoperatorima iz Kine, Indije, SAD, Nemačke, Rumunije, Francuske.

Sajam PHILOXENIA 2017 je okupio veliki broj izlagača iz celog sveta, uključujući Kipar, Egipat, Rusiju, Austriju, Albaniju, Bugarsku, Poljsku, Luksemburg, Republiku Češku, Slovačku, Peru, Filipine, Indoneziju i druge. U cilju što bolje i kvalitetnije promocije grčkog turizma, „Philoxenia“ je ove godine predstavila svih 13 svojih regija, kao i mnogih opština iz cele Grčke. Sajam prati izložba hotelske industrije Grčke i predstavljanje inovativne hotelske arhitekture, opreme i dekoracije, SPA koncepta, kao i gastronomije sa fokusom na „Greek breakfast & Brunch“. Od pratećih događaja na sajmu izdvaja se promocija turističkog tržišta Azije i Međunarodna konferencija pod nazivom „Greece as a Destination and as a European Gate“. Sajam PHILOXENIA 2017 je ove godine organizovan pod pokroviteljstvom Grčke Nacionalne turističke organizacije, Grčke konfederacije turizma (CETE) i Grčke hotelske komore (The Hellenic Chamber of Hotels).

Prema statističkim pokazateljima u 2017. godini, broj turista iz Grčke je u porastu za oko 10% i sa ukupno 31.483 registrovanih dolazaka u prvih devet meseci ove godine, Grci su na četvrtom mestu po brojnosti u Beogradu sa tendencijom daljeg rasta.


Ostavite svoj komentar na Twitter-u:

[rotatingtweets screen_name=’mojasrbija_rs’ include_rts = ‘1’ show_follow = ‘1’ links_in_new_window = ‘1’ tweet_count = ’10’]