Plazma – najomiljeniji domaći brend

Plazma keks

Plazma keks – ovogodišnji dobitnik priznanja „Moj izbor“

Na osnovu glasova 2.010 potrošača iz čitave Srbije, Plazma keks kompanije Bambi osvojio je zlatnu medalju „Moj izbor 2017“, kao najomiljeniji domaći proizvod u Srbiji.

Priznanje kompaniji Bambi uručio je g. Andreja Mladenović, zamenik gradonačelnika Beograda.

Bambi Plazma
Ovo je sedma godina zaredom da Plazma osvaja ovu prestižnu nagradu, čime je još jednom potvrdila da je miljenica regionalnih brendova. Plazma je brend kome se veruje već tačno pola veka. Ona čini značajan deo porodične i nacionalne tradicije upravo zahvaljujući beskompromisnom kvalitetu, vrhunskim sastojcima, jedinstvenom ukusu i mirisu i prepoznatljivom obliku koji je čine nezamenljivom poslasticom, izjavio je Nemanja Brković, menadžer za odnose sa javnošću u kompaniji Bambi.

Uz ovo najviše odličje, Plazma je, zahvaljujući najvećem broju glasova potrošača, osvojila nagradu i u kategoriji „Slatkiši“. U ovoj kategoriji u finalnom krugu su učestvovali: Medeno srce, Plazma keks, Najlepše želje, Galeb čokolada, Cipiripi, Wellness keks, Čokoladna Bananica, Eurokrem, Jaffa cakes i Munchmallow.

Bambi Plazma
Na Plazmi su odrastale i odrastaju brojne generacije, a da je omiljeni „član“ svake porodice i da vlada srcima potrošača, svedoči i ovo priznanje koje smo osvojili upravo zahvaljujući svima vama. U godini kada obeležavamo 50 godina Plazme, ova nagrada za nas ima još veću vrednost, ali i dužnost da nastavimo da opravdavamo poverenje koje smo stekli, rekla je, prilikom preuzimanja priznanja, Aleksandra Savić, Senior Brand manager.

Dodelu priznanja „Moj izbor“ za najomiljenije domaće proizvode i brendove organizuje udruženje Moja Srbija uz podršku Privredne komore Beograda i Grada Beograda. Cilj akcije je podsticanje razvoja domaće proizvodnje i poboljšanja kvalliteta robe i usluga u Srbiji.

Priznanje “Moj izbor” je jedinstveno po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov za nominaciju nekog proizvoda jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi.

Akcija „Moj izbor“ je ove godine organizovana po sedmi put.


Ostavite svoj komentar na Twitter-u:

[rotatingtweets screen_name=’mojasrbija_rs’ include_rts = ‘1’ show_follow = ‘1’ links_in_new_window = ‘1’ tweet_count = ’10’]

10 comments

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *