Moj izbor 2018 – Glasajte za najbolje domaće proizvode i brendove

Moj izbor 2018

Moj izbor 2018 – Potrošači biraju najbolje!

U sredu, 3. januara, počeo je prvi krug glasanja za nagradu potrošača „Moj izbor 2018“.

Dve hiljade potrošača širom Srbije će, po osmi put, svojim glasovima odlučiti koji domaći proizvodi i brendovi su zaslužili priznanje „Moj izbor“. Ali, pre toga, vi ćete odlučiti koji brendovi će se plasirati u finale!

Pozivamo vas da na stranici www.mojizbor.rs odaberete željenu kategoriju i da glasate za svoje favorite. Molimo vas da označite najviše 3 proizvoda, kao i da sa vašeg računara, u jednoj kategoriji, glasa najviše 3 osobe. Hvala vam na glasanju i podršci!

Moj izbor

Moj izbor – Oskar potrošača

Dodelu priznanja Moj izbor za najomiljenije domaće proizvode i brendove već osmi put organizuje udruženje Moja Srbija. Cilj akcije je podsticanje razvoja domaće proizvodnje i poboljšanja kvalliteta robe i usluga u Srbiji.

Ovogodišnju akciju organizujemo uz podršku potpredsednice Vlade Republike Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije i Grada Beograda.

Priznanje “Moj izbor” je jedinstveno po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovo priznanje se mogu nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.

Ove godine, u konkurenciji za nagradu naći će se 780 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije, a glasanje će biti organizovano u dva kruga. U prvom krugu će glasati korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova će se plasirati u finale, gde će ih, u svakoj kategoriji, čekati po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. Finalno glasanje će biti obavljeno na terenu, širom Srbije.

Istraživanje „Moj izbor“ se vrši u 10 gradova Srbije, na reprezentativnom uzorku kupaca. Ukrštanjem podataka o strukturi subpopulacije potrošača i zvaničnih statističkih podataka o strukturi i raspodeli stanovništva Srbije, formiran je stratifikovani uzorak od 2.000 ispitanika u kome su bitne osobine i atributi uzorka pažljivo usklađeni sa karakteristikama kupaca u Srbiji. Anketiranje obavlja obučeni tim anketara udruženja „Moja Srbija“.

Proizvodi i brendovi koji su nominovani za priznanje „Moj izbor“ su razvrstani po sledećim kategorijama (kliknite na željeni link i podržite svoje favorite):

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *