KURIRSKI SERVIS POŠTE SRBIJE, POST-EKSPRES, DOBITNIK PRESTIŽNOG PRIZNANJA ZA KVALITET

Post Express

Najbolji po mišljenju potrošača

Post-ekspres osvojio je „Best Buy Award” – nagradu za najbolji odnos cene i kvaliteta pri odabiru proizvoda ili usluge za 2017/2018. godinu, u kategoriji usluga ekspres dostave

„Best Buy Award” (Nagrada za najpovoljniju kupovinu) dodeljuje se na osnovu istraživanja nezavisne međunarodne organizacije ICERTIAS – International Certification GmbH (Međunarodna asocijacija za sertifikaciju), sa sedištem u Cirihu. Istraživanja o najboljem odnosu cene i kvaliteta pri donošenju odluke o kupovini ili korišćenju usluge sprovode se u skladu sa odredbama Međunarodnog kodeksa o sprovođenju društvenih istraživanja i istraživanja tržišta, usvojenog od strane Međunarodne trgovinske komore i Evropske asocijacije istraživačkih eksperata (ESOMAR – European Association of Research Experts).

Pomenutim istraživanjem za teritoriju Srbije, ispitanici su slobodno mogli da navedu imena ponuđača u kategoriji usluga ekspres dostave koji, prema njihovom iskustvu, nude najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu. Najveći broj ispitanika odgovorio je da je to Post-ekspres, koji je na taj način osvojio promotivni status „Br. 1 – najbolji odnos cene i kvaliteta”.

Glavni aduti Post-ekspresa su kontinuitet u kvalitetu i konstantno ostvarivanje očekivanja korisnika, ali pre svega pristupačnost, jer se pošiljke mogu predati na preko 1.000 šaltera Pošte Srbije ili posredstvom kurira u 120 mesta. Za jednu od najpopularnijih usluga Post-ekspresa – Danas za sutra, dostava na adresi korisnika omogućena je u oko 600 mesta u garantovanom roku.

O pošiljkama Post-ekspresa svakoga dana stara se 850 kurira, koji sa oko 650 vozila svakodnevno pređu desetine hiljada kilometara i prenesu dnevno u proseku preko 35.000 pošiljaka. Oni pošiljke primaju, prevoze i uručuju na zahtevanu adresu. Svaka pošiljka je opremljena jedinstvenim bar-kodom, na osnovu kog se može elektronski pratiti u svim fazama prenosa na sajtu www.postexpress.rs.

Posle punih deceniju i po poslovanja na tržištu ekspres usluga, među više od 50 konkurenata, kurirski servis Pošte Srbije, Post-ekspres, uspeo je ne samo da sačuva vodeću poziciju, već i da iz godine u godinu beleži trend rasta od preko 10 odsto, uz kontinuirano unapređenje kvaliteta usluga, prilagođavanje potrebama korisnika i njihovo rastuće zadovoljstvo. O tome najbolje svedoči podatak da je više od 8.000 biznis korisnika u Post-ekspresu prepoznalo pouzdanog poslovnog partnera i oslonac u svom radu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *