Delhaize Serbia, dobitnik priznanja Moj izbor 2015 za ulaganje u humanitarne aktivnosti

Delhaize Moja SrbijaDobitnik priznanja “Moj izbor” za ulaganje u humanitarne aktivnosti je kompanija Delhaize Serbia

Kompanija Delez Srbija ima višegodišnju saradnju sa Bankom hrane, otkako je ova nevladina organizacija počela sa radom u Srbiji. Na godišnjem nivou kompanija donira velike količine hrane, poput pirinča, brašna, šećera i ulja. Takođe, kompanija pomaže Banci hrane i uključivanjem potrošača u dobrotvorne akcije, a donira se i voće i povrće druge klase.

Kompanija Delhaize Serbia (Delez Srbija) realizuje veliki broj aktivnosti i projekata usmerenih ka podršci onima kojima je to najpotrebnije.

Saradnja sa nevladinom organizacijom Bankom hrane Beograd podignuta je na viši nivo kad su trgovinski lanci Maxi i Tempo osmislili program donacije viškova hrane kojim se svakog dana obezbeđuje voće i povrće za ishranu 1800 najsiromašnijih građana Srbije. Kroz program „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju“, Maxi i Tempo mesečno doniraju oko 40 tona hrane. U ovom trenutku 62 prodavnice kompanije Delez Srbija, formata Maxi i Tempo, na kraju svakog dana odvaja deo voća i povrća koje se ne proda i posredstvom Banke hrane i partnerskih organizacija, donira siromašnim porodicama i pojedincima.

Na ovaj način prave se prvi koraci u cilju pomoći rešavanju problema siromaštva i gladi efikasnim korišćenjem viškova hrane na način koji se godinama primenjuje u Evropi.

Višegodišnja saradnja ostvarena je i sa prvom roditeljskom kućom “Zvončica” koja se nalazi u okviru Instituta za majku i dete “Dr Vukan Čupić”, gde se na mesečnom nivou obezbeđuje hrana za 12 porodica. Humanitarne akcije u 150 prodavnica kompanije realizuju se i postavljanjem kasica Crvenog krsta Beograd, a prikupljena sredstva u akciji „Stalo nam je. Hvala što pomažete“ koriste se za realizaciju programskih aktivnosti ove organizacije.

Važan deo pružanja pomoći zajednici je i volontiranje i uključivanje zaposlenih u akcije koje imaju za cilj očuvanje životne sredine. Krajem ove godine više od 50 predstavnika menadžmenta očistilo je i sredilo parkiće i terene za decu na različitim lokacijama u Beogradu.

Deca su za kompaniju važna tokom cele godine – početkom školske godine Tempo je za decu Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine i Prihvatilišta za decu “Čarobni Svet” u Beogradu i Doma za decu „Duško Radović“ u Nišu, organizovao celodnevno druženje i dodelu školskog pribora i svezaka. Sada, pred novogodišnje i božićne praznike decu koja su hospitalizovana u Tiršovoj posetio je Tempo Deda Mraz i doneo im 200 paketića punih igračaka i slatkiša.

Strateška odluka kompanije je uvezivanje sa kredibilnim partnerima, sa kojima se kroz dugoročnu saradnju i uključivanje kupaca u aktivnosti, obezbeđuje pomoć građanima Srbije.

Više informacija o priznanju „Moj izbor“ i ovogodišnjim dobitnicima možete pronaći na sajtu:
www.MojIzbor.rs

————————————————–

Ostavite svoj komentar na Twitter-u:

[rotatingtweets screen_name=’mojasrbija_rs’ include_rts = ‘1’ show_follow = ‘1’ links_in_new_window = ‘1’ tweet_count = ’10’]

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *