15 godina kurirske službe Pošte Srbije

Post Express Pošta Srbije

Post-ekspresu se najviše veruje

Glavni aduti najbržeg i najsigurnijeg prenosa pošiljaka jesu kvalitet i cena, ali i činjenica da nijedna druga kurirska služba ne pokriva u toj meri teritoriju Srbije, budući da je Post-ekspres u prijemu i uručenju podržan razgranatom poštanskom mrežom

Pošta Srbije je 2002. godine pokrenula Post-ekspres kao prvi brzi kurirski servis na teritoriji Srbije. Započeo je rad sa 34 kurira u 26 gradova, a danas u njemu radi 850 kurira, koji sa oko 650 vozila svakoga dana pređu desetine hiljada kilometara i godišnje prenesu više od 10 miliona pošiljaka.
Danas je Post-ekspres jedini operator na tržištu kurirskih i ekspres usluga koji obezbeđuje izbor vremena uručenja pošiljke. Tako se za uslugu Danas za sutra nudi uručenje sutradan do 12 ili 19 časova; za uslugu Danas za danas rok je istog dana do 20 časova, a za uslugu Danas za odmah tri do četiri sata, zavisno od grada na čijem se području uručuju pošiljke. Novo u ponudi je i novi model uručenja, Danas za sutra – isporuka u pošti, što praktično znači da ukoliko primalac nije u mogućnosti da primi pošiljku na naznačenoj adresi, može izabrati poštu u kojoj će mu pošiljka biti isporučena u okviru radnog vremena pošte.
Izborom Post-ekspresa, biznis korisnici dobijaju poslovni komfor, štedeći vreme i novac. U uslugu po meri klijenta pretače se skoro svaki zahtev i personalizuju modeli saradnje zahvaljujući mogućnosti kreiranja integrisane usluge i kombinovanja skupa ekspres usluga sa više od 400 kompatibilnih servisa Pošte Srbije.

Tako su Post-ekspresu poverenje ukazali brojni državni organi i institucije, velike strane i domaće kompanije, male firme i preduzetnici. Sve više korisnika iz sveta internet trgovine se oslanja na Post-ekspres servis, između ostalog i zbog jedinstvene prednosti da se uplate za otkupne pošiljke na tekući račun pravnih lica realizuju u danu uručenja pošiljke.

Posao dodatno olakšava besplatna implementacija softvera Elektronska prijemna knjiga, ne samo zbog automatskog praćenja statusa poslatih pošiljaka, već i zbog kreiranja baze kupaca ili poslovnih partnera, a na sve to se nadovezuju izuzetni logistički kapaciteti i transportna povezanost, u šta je Pošta Srbije poslednjih godina uložila značajna sredstva pripremajući se za nove usluge.


Post-ekspres je za desetogodišnjicu svog poslovanja dobio zlatni sertifikat Svetskog poštanskog saveza za najbrže rastući kvalitet usluga u jugoistočnoj Evropi, a petnaestogodišnji jubilej je, osim sa bronzanom plaketom za unapređenje EMS usluge, krunisao i prestižnim Best Buy Award priznanjem, koje se dodeljuje na osnovu glasova potrošača za najbolji odnos cene i kvaliteta.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *